Design
Un Mini poate fi catalogat drept un simbol britanic. Nici măcar un novice nu ar putea să confunde un Mini Hatch sau Cabrio cu modelele altui producător.
Facelift-ul pregătit de constructorul din Oxford a adus o serie de îmbunătățiri și la nivel estetic. Blocurile optice cu LED formează acum un cerc în interiorul farului, logo-ul Mini este simplificat, iar stopurile reflectă caracterul britanic al modelului: semnătura luminoasă a acestora oferă imaginea Union Jack, drapelul Regatului Unit.
De asemenea, Mini oferă trei nuanțe noi pentru caroserie (Emerald Grey, Starlight Blue și Solaris Orange), plus jante de 17 inch cu design nou: Roulette Spoke, Propeller Spoke și Rail Spoke. În plus, pachetul Mini Excitement, disponibil opțional, include și proiecția logo-ului Mini pe partea șoferului cu ajutorul unei surse aflată în oglinda exterioară.
Și pentru că am testat versiunea Cooper S, litera "S" rămâne la loc de cinste pe grila britanicului, în timp ce terminațiile duble ale sistemului de evacuare completează aspectul agresiv.
Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.