Tehnologie
Mini spune că noul Cabrio facelift poate fi adaptat cerințelor fiecărui client. Varianta de test a fost echipată cu pachetul Chili (3100 de euro) care oferă pachetul Mini Driving Modes (Green, Mid, Sport), senzor de ploaie și control automat al farurilor, aer condiționat automat, pilot automat cu funcție de frânare, lumini de ceață cu LED și pachetul de lumini pentru interior.
Farurile adaptive cu LED mai costă încă 400 euro, iar scaunele încălzite fac parte din pachetul Always Open (450 de euro).
Suspensia cu amortizoare adaptive și camera video pentru mersul cu spatele și senzorii de parcare sunt și ele opționale. Ecranul color de 6.5 inch este oferit standard, însă pentru display-ul tactil de 8.8 inch vei plăti suplimentar.
Serviciul Apple CarPlay nu este nici el accesibil în România. În plus, indiferent de țară, Mini nu oferă suport Android Auto.
Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.