Vizibilitate
Un model de clasă mică poate fi considerat vehiculul ideal pentru cei care acum încep să descopere tainele șofatului. În cazul versiunii Mini Cabrio facelift, lucrurile devin și mai simple dacă decizi să cobori plafonul din material textil. Soft-top-ul poate fi operat și în mers, până la viteze de maximum 30 km/h.
Oglinzile laterale sunt bine dimensionate, însă atunci când plafonul este ridicat, oglinda centrală poate fi catalogată drept un obiect pentru decor. În plus, plafonul coborât și parbrizul poziționat aproape vertical ar putea să ofere bătăi de cap celor care se tem de spațiile înguste.
Manevrele de parcare nu au cum să fie dificile. În cazul versiunii testate, pachetul de senzori și camera video pentru mersul cu spatele (290 de euro) te scapă de emoții suplimentare.
Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.