Interior

4.5

Pe vechiul Mitsubishi ASX, interiorul avea un aer destul de spartan, cu materiale tari, dar finisaje bune, solide și trainice. Acum, se pare că Mitsubishi va trece în era plasticului moale, seducător. Actualul SUV de clasă mică preia de pe fratele Captur materiale plăcute la atingere și moi, atât în partea superioară a planșei de bord, cât și în zona de sus a portierelor.

În continuare există și suprafețe acoperite cu plastice dure și mai puțin prietenoase la atingere (în partea inferioară a bordului), precum și finisaje care pot fi îmbunătățite cu ușurință. Cei care aleg noul ASX vor fi surprinși să afle că este printre cele mai generoase modele din gama Mitsubishi, atunci când vine vorba despre spațiile de depozitare.

SUV-ul dispune în continuare de torpedou sub forma unui sertar, există un spațiu dedicat pentru încărcarea telefonului mobil și spațiu generos în portiere. Spațiile de depozitare ar trebui să însumeze cam 27 de litri.

Dar să vorbim și despre diferențe. Prima dintre ele, evident, este logo-ul de pe volan. A doua se observă pe consola centrală, care nu mai are levierul acela cu cap de Alien (așa îl vedeam eu) de pe Captur. Vorbim despre un levier al schimbătorului clasic, cu o timonerie convențională, care face din ASX un model mult mai „pământean”.

În partea din spate vei descoperi o banchetă care glisează 16 centimetri, artificiu care pune într-o lumină aparte volumul disponibil la nivelul portbagajului. Fiind vorba despre o versiune hibrid, e clar că valoarea acestuia este mai mică dacă ne uităm la versiunea standard.

Are o capacitate standard de 305 litri, care poate crește până la 419 litri, dacă glisezi bancheta spate. Însă, dacă o să faci asta, pe bancheta spate lucrurile ajung imediat la limita confortului.

 
  • nume, marţi, 28.02.2023 09:11

    Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.

  • Demis Ravasi, marţi, 28.02.2023 09:20

    Renault Captur cu emblema de Mitsubishi !

  • ds, marţi, 28.02.2023 12:41

    @nume... motor care de fapt este de 1.0 dar ăsta e altă mâncare de pește. Aici este vorba despre motorul aspirat de 1.6 care are 98 de cai și este în tandem cu cel electric de 49 cp. Totul bine și frumos. ...Dar până la preț, 35.100 e totuși cam mult...

  • nume, marţi, 28.02.2023 14:14

    @ds, "Aici este vorba (...)". Unde aici? Scrie clar, alb pe negru, in textul de mai sus, ca "vom regăsi un motor aspirat de 90 de cai putere (...)". Ei bine, dupa cum spuneam anterior, acest motor aspirat de 90 de cai putere este, de fapt, un motor turbo de 91 de cai putere. Apropo, vad ca se face referire si la un motor "turbo de 130 de cai putere". Care-i acela? Ca el nu exista in oferta Mitsubishi. Japonezii ofera, pe langa versiunea HEV - care are alte valori decat cele enumerate in acest test, si varianta PHEV - despre care nu ni se ofera niciun fel de informatie, un MHEV cu 140 sau 158 CP. Acest MHEV ar trebui sa fie motorul "turbo de 130 de cai putere"? Sper ca macar reteta de paste aglio, olio e peperoncino e corecta, ca despre masina pe care ati condus-o nu aveti nici cea mai mica idee.

  • ds, marţi, 28.02.2023 14:44

    @nume "aici" adică în articol. Ce e greu de înțeles? În schimb nu înțeleg cum ai dedus că este motor turbo din moment ce scrie negru pe alb că este aspirat de 1.6 cu patru cilindri în linie. Iar în ofertă chiar există un motor aspirat de 1.6

  • Kap, marţi, 28.02.2023 14:53

    Le-a-ncurcat un pic Mirică. ASX poate fi luat cu: 1.0 Tce, 133 Tce sau 1.6 aspirat hibrid, cu baterie mică sau mare (PHEV). Aspirat singur nu mai e disponibil demult la Renault, deci nici la Capturul ăsta.

  • pipo, marţi, 28.02.2023 21:35

    Penibila decizie luata de grup. Nu înțeleg, dai drumul la un concurent in Europa pt. Captur care mai si arata exact la fel dupa ce ca imparte toata tehnologia ! Care e spilu ? Înțeleg sa-l vinzi pe alte continente , unde Renault nu înseamnă mare lucru iar Mitsu poate ca da , dar aici ? Despre Mitsu ce sa zic, urât, foarte urât, sa ajungi aici dupa o asa istorie !

  • Mihai, miercuri, 01.03.2023 02:37

    Ahaha. Atat de jepati incat nici macar nu s-au chinuit; au pus sigla cu 3 romburi si gata teapa. Mitsubishi a decazut masiv. De ce nu inchid brandul definitiv,ca oricum nu mai e nimic de capul lui din 2010 incoace.