Interior
Pe vechiul Mitsubishi ASX, interiorul avea un aer destul de spartan, cu materiale tari, dar finisaje bune, solide și trainice. Acum, se pare că Mitsubishi va trece în era plasticului moale, seducător. Actualul SUV de clasă mică preia de pe fratele Captur materiale plăcute la atingere și moi, atât în partea superioară a planșei de bord, cât și în zona de sus a portierelor.
În continuare există și suprafețe acoperite cu plastice dure și mai puțin prietenoase la atingere (în partea inferioară a bordului), precum și finisaje care pot fi îmbunătățite cu ușurință. Cei care aleg noul ASX vor fi surprinși să afle că este printre cele mai generoase modele din gama Mitsubishi, atunci când vine vorba despre spațiile de depozitare.
SUV-ul dispune în continuare de torpedou sub forma unui sertar, există un spațiu dedicat pentru încărcarea telefonului mobil și spațiu generos în portiere. Spațiile de depozitare ar trebui să însumeze cam 27 de litri.
Dar să vorbim și despre diferențe. Prima dintre ele, evident, este logo-ul de pe volan. A doua se observă pe consola centrală, care nu mai are levierul acela cu cap de Alien (așa îl vedeam eu) de pe Captur. Vorbim despre un levier al schimbătorului clasic, cu o timonerie convențională, care face din ASX un model mult mai „pământean”.
În partea din spate vei descoperi o banchetă care glisează 16 centimetri, artificiu care pune într-o lumină aparte volumul disponibil la nivelul portbagajului. Fiind vorba despre o versiune hibrid, e clar că valoarea acestuia este mai mică dacă ne uităm la versiunea standard.
Are o capacitate standard de 305 litri, care poate crește până la 419 litri, dacă glisezi bancheta spate. Însă, dacă o să faci asta, pe bancheta spate lucrurile ajung imediat la limita confortului.
Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.