Calitate / Pret
Aici, inevitabil, vor apărea multe comparații cu ceea ce găsim în vitrina Renault. Etichetele lui Captur și a lui ASX vor fi imediat comparate. Până acolo, trebuie să vă spun că strategia Mitsubishi este diferită și este specifică producătorilor japonezi.
Mitsubishi caută să ofere niveluri de echipare cât mai complete, care să nu necesite bifarea de opționale. În cazul Renault, strategia este europeană: alegi un nivel de echipare, apoi începi să adaugi opționale.
Mitsubishi ASX pleacă de la 22.700 de euro pe piața din România. Respectiv, 20.300 de euro, pentru că beneficiază de o reducere în momentul lansării sale. Însă, pentru această valoare primești doar un motor de 90 de cai putere și echiparea Inform. Aceasta include faruri și stopuri cu tehnologie LED, un ecran central de 7 inch, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, cameră pentru marșarier și frânare automată de urgență, printre altele.
Dacă te uiți către versiunea hibrid clasic, de 145 de cai, testată de mine, alături de nivelul de echipare Instyle, adică de top, trebuie să pregătești 35.100 de euro. Bineînțeles, dacă profiți de oferta actuală, valoarea scade la 32.700 de euro. Echiparea aceasta include cam tot ce îți poți dori: o trapă, tapițerie din piele, încărcare wireless, scaun șofer reglabil electric pe 6 direcții și ornamente din lemn vopsit în gri.
Dacă ne uităm la Renault Captur, vedem că versiunea hibrid similară pleacă de la 26.500 de euro, însă jocul cu opționalele abia acum începe. După ce adaugi volan încălzit, sisteme de siguranță avansate, ecranul multimedia de 9.3 inch și trapa, valoarea ajunge la 30.000 de euro. Mai socotești culoarea și jantele și te apropii periculos de mult de ASX.
Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.