Calitate / Pret

4.0

Aici, inevitabil, vor apărea multe comparații cu ceea ce găsim în vitrina Renault. Etichetele lui Captur și a lui ASX vor fi imediat comparate. Până acolo, trebuie să vă spun că strategia Mitsubishi este diferită și este specifică producătorilor japonezi.

Mitsubishi caută să ofere niveluri de echipare cât mai complete, care să nu necesite bifarea de opționale. În cazul Renault, strategia este europeană: alegi un nivel de echipare, apoi începi să adaugi opționale.

Mitsubishi ASX pleacă de la 22.700 de euro pe piața din România. Respectiv, 20.300 de euro, pentru că beneficiază de o reducere în momentul lansării sale. Însă, pentru această valoare primești doar un motor de 90 de cai putere și echiparea Inform. Aceasta include faruri și stopuri cu tehnologie LED, un ecran central de 7 inch, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, cameră pentru marșarier și frânare automată de urgență, printre altele.

Dacă te uiți către versiunea hibrid clasic, de 145 de cai, testată de mine, alături de nivelul de echipare Instyle, adică de top, trebuie să pregătești 35.100 de euro. Bineînțeles, dacă profiți de oferta actuală, valoarea scade la 32.700 de euro. Echiparea aceasta include cam tot ce îți poți dori: o trapă, tapițerie din piele, încărcare wireless, scaun șofer reglabil electric pe 6 direcții și ornamente din lemn vopsit în gri. 

Dacă ne uităm la Renault Captur, vedem că versiunea hibrid similară pleacă de la 26.500 de euro, însă jocul cu opționalele abia acum începe. După ce adaugi volan încălzit, sisteme de siguranță avansate, ecranul multimedia de 9.3 inch și trapa, valoarea ajunge la 30.000 de euro. Mai socotești culoarea și jantele și te apropii periculos de mult de ASX.

  • nume, marţi, 28.02.2023 09:11

    Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.

  • Demis Ravasi, marţi, 28.02.2023 09:20

    Renault Captur cu emblema de Mitsubishi !

  • ds, marţi, 28.02.2023 12:41

    @nume... motor care de fapt este de 1.0 dar ăsta e altă mâncare de pește. Aici este vorba despre motorul aspirat de 1.6 care are 98 de cai și este în tandem cu cel electric de 49 cp. Totul bine și frumos. ...Dar până la preț, 35.100 e totuși cam mult...

  • nume, marţi, 28.02.2023 14:14

    @ds, "Aici este vorba (...)". Unde aici? Scrie clar, alb pe negru, in textul de mai sus, ca "vom regăsi un motor aspirat de 90 de cai putere (...)". Ei bine, dupa cum spuneam anterior, acest motor aspirat de 90 de cai putere este, de fapt, un motor turbo de 91 de cai putere. Apropo, vad ca se face referire si la un motor "turbo de 130 de cai putere". Care-i acela? Ca el nu exista in oferta Mitsubishi. Japonezii ofera, pe langa versiunea HEV - care are alte valori decat cele enumerate in acest test, si varianta PHEV - despre care nu ni se ofera niciun fel de informatie, un MHEV cu 140 sau 158 CP. Acest MHEV ar trebui sa fie motorul "turbo de 130 de cai putere"? Sper ca macar reteta de paste aglio, olio e peperoncino e corecta, ca despre masina pe care ati condus-o nu aveti nici cea mai mica idee.

  • ds, marţi, 28.02.2023 14:44

    @nume "aici" adică în articol. Ce e greu de înțeles? În schimb nu înțeleg cum ai dedus că este motor turbo din moment ce scrie negru pe alb că este aspirat de 1.6 cu patru cilindri în linie. Iar în ofertă chiar există un motor aspirat de 1.6

  • Kap, marţi, 28.02.2023 14:53

    Le-a-ncurcat un pic Mirică. ASX poate fi luat cu: 1.0 Tce, 133 Tce sau 1.6 aspirat hibrid, cu baterie mică sau mare (PHEV). Aspirat singur nu mai e disponibil demult la Renault, deci nici la Capturul ăsta.

  • pipo, marţi, 28.02.2023 21:35

    Penibila decizie luata de grup. Nu înțeleg, dai drumul la un concurent in Europa pt. Captur care mai si arata exact la fel dupa ce ca imparte toata tehnologia ! Care e spilu ? Înțeleg sa-l vinzi pe alte continente , unde Renault nu înseamnă mare lucru iar Mitsu poate ca da , dar aici ? Despre Mitsu ce sa zic, urât, foarte urât, sa ajungi aici dupa o asa istorie !

  • Mihai, miercuri, 01.03.2023 02:37

    Ahaha. Atat de jepati incat nici macar nu s-au chinuit; au pus sigla cu 3 romburi si gata teapa. Mitsubishi a decazut masiv. De ce nu inchid brandul definitiv,ca oricum nu mai e nimic de capul lui din 2010 incoace.