Tehnologie
Mitsubishi ASX mizează pe faptul că Renault și-a făcut bine temele atunci când a realizat Captur. Ba chiar are avantajul de a fi preluat un sistem multimedia îmbunătățit ușor, nu chiar pe cel din momentul lansării.
Astfel, o să ai bucuria de a te plimba prin meniu fără sincope și fără o procesare anevoioasă a comenzilor. Simțul tactil și procesorul se mișcă bine. Navigația mai are unele întârzieri, dar poți trece imediat la Apple CarPlay sau Android Auto.
De bugetul tău depinde pe ce ecran se vor oglindi acestea: standard, de 7 inch, sau, opțional, de 9.3 inch. Dacă versiunea de bază va fi oferită cu un instrumentar mixt (analog + digital, cu ecran de 4.2 inch), pentru restul versiunilor, francezii au introdus fie un ecran de 7 inch, fie unul de 10.2 inch. Instrumentarul de bord de 10 inch (aflat și pe mașina mea de test) are o grafică bună și clară.
Culorile sunt plăcute, iar cantitatea informațiilor afișate nu este copleșitoare. Pe lista dotărilor o să enumăr accesul și închiderea fără cheie. E nevoie doar să ții cardul (deh, vorbim de Renault) la un metru de mașină. Foarte utile sunt volanul și scaunele față încălzite, precum și sistemul audio Bose.
Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.