Design
Aici nu sunt foarte multe de spus. E clar că vorbim despre aceleași linii, peste care a fost aplicat un logo diferit. Este aceeași tactică pe care au folosit-o și Suzuki împreună cu Toyota. Avem RAV4 și Across, avem Corolla break și Swace.
În cazul de față, Mitsubishi a aplicat, pe lângă logo-ul său, și o grilă diferită de cea a lui Captur. Mi se pare că se integrează mai bine în designul general. Este grila Dynamic Shield, pe care o vedem și pe alte modele Mitsubishi. Este o încercare timidă de a spune că e un model diferit. Așa cum este și scrierea numelui producătorului pe hayon. Aici, dispare logo-ul Renault și în locul său apare o protuberanță pe care este montată camera de marșarier.
Clienții vor putea alege între 6 culori de caroserie și vor putea primi un acoperiș contrastant negru. Jantele oferite standard au 17 inch, iar opțional poți comanda unele bicolore, de 18 inch.
Deși vor exista mulți cârcotași care vor critica designul asemănător, ASX trebuie să reziste cu stoicism până la faceliftul lui Captur, programat în curând. Acesta ar urma să modifice designul și să creeze anumite diferențe estetice. Bineînțeles, din păcate, vor exista și alte diferențe, care constau în îmbunătățiri ale interiorului și tehnologiei.
Indiferent de criticile estetice pe care le va primi, noul Mitsubishi ASX are meritul de a aduce un suflu nou în gama producătorului japonez, care a stagnat serios în ultimii ani.
Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.