Ford B-Max

1.6 Diesel Turbo (TDCi) 95CP Man5 Titanium

Tinuta de drum

5.0

Ford a reuşit să crească o gamă de modele cu pedigree când vine vorba despre ţinută de drum exemplară. B-Max nu face excepţie şi se aliniază normelor impuse de părintele său.

Inginerii Ovalului Albastru au dresat bine suspensiile modelului familist, care se bucură de o calibrare perfectă pentru şoselele din ţara noastră. Mai exact, B-Max se arată destul de filtrant când vine vorba de gropi şi alte denivelări, încercând să păstreze un nivel ridicat al confortului.

Pe viraje însă, B-Max nu plăteşte tribut confortului. Ba chiar se prezintă extrem de bine închegat, cu o rigiditate structurală sporită, un ruliu sesizabil foarte greu şi o aderenţă demnă de invidiat. Şi pentru ca ecuaţia să fie completă, Ford propune şi o direcţie precisă, poate chiar cea mai precisă din segment.

  • JP, miercuri, 07.11.2012 13:17

    1.6 - 95 CP /0-100 13.9s suna cam depasit. Mi se pare ciudat sa numiti asta "resurse generoase". In caz ca ati uitat sa mentionati Hyundai i20 1.6 CRDI - 115CP / 0-100 11.5 - consuma cred cam la fel daca nu mai putin

  • MadaI, miercuri, 07.11.2012 13:44

    Cum industria e la pamant, firmele precum ford sunt o gura de aer proaspat pentru cetatenii romani. Legat de masina, pretul modelului testat este cam piperat din pacate. Design acceptabil pt o masina din clasa sa. Consum de asemenea . Cat despre tinuta de drum,nu ma asteptam sa aveti o parere asa buna, tinand cont ca este totusi un monovolum.

  • flo, miercuri, 07.11.2012 14:01

    Referitor la siguranta: Din cate stiu optiunea de inchidere automata a portierelor la viteze de peste 7 km/h se poate activa la cerere intr-un service Ford.

  • 455, miercuri, 07.11.2012 14:13

    Lungime 4077 mm Latime 1751/1857/2067 mm - fara oglinzi/rabatate ogl./cu ogl. Inaltime(max) 1604/1613 mm -fara trapa/cu trapa Greutate 1310 kg (greutate max admisa 1780 kg) Ampatament 2489 mm Volum rezervor 47 l Volum portbagaj 304/318 - cu/fara roata rezerva

  • m-sport, miercuri, 07.11.2012 15:44

    JB ix20 are 115 cai nu 95

  • Razvan, miercuri, 07.11.2012 22:43

    Masina e foarte misto pentru mamicile care isi duc copiii la scoala. E incapatoare, are un acces foarte bun, e cocheta pentru un monovolum. Cred ca motorul 1.0 EcoBoost e alegerea ideala pentru masina asta. Chiar si varianta de 100 CP e suficienta pentru Romania si drumurile noastre. IX 20 e mai scump? Ni se pare o nebunie ca un Hyundai sa coste mai mult decat un Ford.

  • kim_vl, joi, 08.11.2012 08:08

    Am vazut si eu B-MAX-ul in showroom. Nu prea mi-a placut sistemul de usi. In primul rand usa spate mi se pare foarte grea (e si foarte groasa) si-ti trebuie ceva forta s-o inchizi/deschizi. In al doilea rand cablurile electrice pt. usa sunt situate intr-un tub flexibil negru dintr-un plastic cam tare (mie sincer mi s-a parut a fi un simplu copex) care culiseaza impreuna cu usa (devenind astfle foarte expus) si care era deja rupt sau albit la articulatii (masina de showroom). Si, in al treilea rand, usile au un sistem complicat de chedere, mai ales la imbinarea intre usa fata-usa spate cu un fel de tavite, canalete si gaurele de scurgere etc. care nu stiu cat vor rezista in timp. Sincer nu stiu ce mare scofala e cu sistemul asta de deschidere a usilor.

  • @Razvan, joi, 08.11.2012 23:41

    Ford a decazut mult in ultima perioda la calitate. Intreba un american ce parere are de Hyundai si Ford si o sa fii suprins sa constati ca Hyundai e mai bine vazuta.

  • danoe, sâmbătă, 10.11.2012 09:30

    optiunea de a putea glisa usile in timpul mersului,o spun cu toata seriozitatea e foarte utila in diverse aplicatii,bine inteles facuta de oameni cel putin responsabili,deci nu e de blamat acest subiect