Nissan X-Trail

1.6 Diesel Turbo (dCi) 130CP 4x4 Man6 Acenta
4.4
de Sebastian Toma, Foto: Ovidiu Micsik, joi, 21 august

Cizelare

Nissan X-Trail, unul dintre băieţii duri ai gamei constructorului nipon, a trecut printr-un proces de domesticire. Rezultatul a fost prezentat sub forma celei de-a treia generaţie a lui X-Trail şi reprezintă un SUV mediu maturizat şi rafinat, cu un consum mai mic, un interior mai îngrijit şi un exterior atrăgător. Poate că o parte din "duritatea" vechiului X-Trail a pierit odată cu schimbarea de platformă, dar capacităţile off-road ale modelului sunt încă acolo, cu toate că remarcăm o orientare clară spre un comportament mai bun pe şosea.

X-Trail este acum mai scurt şi mai scund decât generaţia precedentă, dar a crescut pe lăţime şi pare şi mai mare la interior. Dacă nu ne uităm la cum arată maşina şi cum este interiorul, cea mai mare îmbunătăţire pentru acest model vine la nivelul antifonării, X-Trail fiind acum la fel de silenţios în percepţie precum un Qashqai.

Să vedem ce au mai schimbat cei de la Nissan la SUV-ul lor mediu şi cum merge el pe drumurile din România şi în afara lor.

  • eee, joi, 21.08.2014 12:49

    eu sunt de parere ca numai 3 poze cu interiorul este cam putin. Pentru mine, personal este extrem de important cum arata interiorul, avand in vedere ca acolo o sa stau eu. pe dinafara conteaza mai putin cum arata. daca mai aveti poze cu interiorul, sunt binevenite, cred eu

  • Sebastian, joi, 21.08.2014 12:58

    @eee Organizatorii evenimentului ne-au promis că ne vor trimite mai multe imagini în seara aceasta, urmând să completăm galeria cu acestea. Dacă nu ai răbdare până atunci, ai aici o galerie foto oficială a lui X-Trail: http://www.automarket.ro/masini-noi/nissan/x-trail-2014-2911/poze/

  • lorinczi.thomas, joi, 21.08.2014 13:56

    Nu este a treia generație?

  • eu, joi, 21.08.2014 14:55

    Foarte bine arata x-trailul asta, mai putin partea din spate,chiar daca seamana mult cu Qasqai. Inclusiv interiorul e superb, arata european, mult peste ce obisnuia sa faca Nissan. Cred ca merita diferenta de bani in plus fata de un Qasqai (diferenta e chiar mica), Xtrail fiind un suv adevarat. Ar fi mai potrivit un motor mai puternic ceva 2.0 dci 170-180cp, nu cred ca ar costa mai mult de 2000e in plus.

  • me, joi, 21.08.2014 15:06

    Qasqai Acenta 4x4 manual 130cp 27000e. Xtrail Acenta 4x4 manual 130cp 30600e conform automarket, siteul Nissan e ramas in urma, in lista de modele nu apare noul Xtrail, sunt mai preocupati daca accept cookies.

  • Sebastian, joi, 21.08.2014 15:33

    @lorinczi.thomas Ba da. Mulţumim pentru sesizare.

  • Geo, joi, 21.08.2014 18:03

    Imi place masina. E reusita.

  • Andy, joi, 21.08.2014 20:00

    Foarte reusita masina, singurele lucruri mai putin placute fiind bordul glossy care daca e ca la Renault se zgarie destul de repede si ramane inestetic plus locul gol de unde trebuia sa fie butucul cheii de contact (puteau sa puna butonul de start engine acolo sau macar sa-l acopere in situatia de acum). Per total e cam cea mai buna optiune in plaja de preturi respective si sunt curios cat ar costa varianta Tekna la noi...

  • antonny, joi, 21.08.2014 22:48

    o masina care isi merita si ultimul leut ......pentru o masina 4x4 e nevoie de cuplu nu de CP .....e de ajuns o singura motorizare !!!! Romanul vrea diesel nu benzina,pentru ce motor mare cand nu isi permite asigurarea impozite intretinere s.a.m.d

  • cineva, joi, 28.08.2014 10:45

    @Andy Tekna 2WD 5 locuri 33.540€ cu TVA Tekna 4WD 7 locuri 36.440€ cu TVA Eu sunt de parere ca daca tot vrei sa dai peste 30.000 pe o astfel de masina, e pacat sa nu dai 3000 in plus si sa o iei pe cea mai dotata. Pana la urma, masina se foloseste cel putin cativa ani, si suma suplimentara aproape ca nu se simte in total. In plus, poti sa mergi linistit pe oriunde, in orice fel de vreme... si sa mai iei cu tine si niste copii suplimentari :)