Tinuta de drum
Nissan X-Trail se manevrează pe şosea mai bine ca niciodată. A dispărut ruliul intens al caroseriei şi maşina se simte aproape la fel de bine ca un Qashqai. Asta în condiţiile în care Qashqai se mândrea încă de la generaţia precedentă cu faptul că e apropiat de un hatchback compact la acest capitol. Cum X-Trail aparţine segmentului mediu, modelul se comportă admirabil pe şosea pentru înălţimea şi gabaritul său.
Unul dintre secrete este suspensia spate Multilink. Direcţia este uşoară la viteze de oraş şi potrivită odată ce trecem de acest prag. Nivelul de feedback este agreabil, dar nu impresionant, lucru de apreciat odată ce intrăm pe macadam şi dăm de pietre şi gropi. Acolo, fermitatea suspensiei nu mai este atât de apreciată, fiind peceptibile denivelările de tot felul, cu toate că X-Trail le încasează fără să producă sunete suplimentare din partea suspensiei sau a altor componente - doar eşti zdruncinat puţin şi atât.
În ceea ce priveşte comportamentul în afara şoselei, modelul are un unghi de atac de 18.1 grade, un unghi de degajare de 26.5 grade şi un unghi de rampă de 20 de grade. Rampa maximă abordabilă este de 30 de grade, iar unghiul maxim de înclinare laterală este de 50 de grade - valoare impresionantă dacă ne uităm la un raportor şi ne imaginăm maşina pe panta respectivă. Garda la sol este de 210 milimetri, iar amortizoarele prezintă o cursă destul de lungă. La rularea pe teren accidentat, eşti limitat întâi de anvelopele de stradă şi abia apoi de unghiul de atac sau de garda la sol. Trebuie să fii atent în permanenţă să nu avariezi partea inferioară a barei de protecţie sau scutul din plastic de sub acestea, cel din urmă fiind un element mai sensibil, după cum am descoperit în cadrul testului.
Aşadar, schimbarea lui X-Trail pare că a lăsat în urmă ceva din capacităţile de off-road ale generaţiei precedente, lucru care ar putea să fie penalizat de puţinii clienţi care doreau aşa ceva, dar să fie apreciat de restul, care ies o dată pe an în off-road şi atunci merg pe un drum forestier până la o pensiune.
eu sunt de parere ca numai 3 poze cu interiorul este cam putin. Pentru mine, personal este extrem de important cum arata interiorul, avand in vedere ca acolo o sa stau eu. pe dinafara conteaza mai putin cum arata. daca mai aveti poze cu interiorul, sunt binevenite, cred eu