Tehnologie
Din punct de vedere tehnologic, X-Trail se ţine bine. În funcţie de nivelul de echipare ales, maşina poate chiar să fie conectată la smartphone-ul şoferului şi să îi ofere servicii suplimentare printr-o aplicaţie dedicată numită Nissan Connect. Şoferul va avea acces la contul său de Facebook direct de pe ecranul multimedia, precum şi la serviciile de mesagerie aferente conturilor sale de social media, printre altele.
În rest, nivelul de echipare mediu, Acenta, care reprezenta şi exemplarul testat de noi, prezintă aproape toate dotările pe care le aşteptăm de la un SUV de 30.000 de euro în anul 2014. Un singur lucru ne-a lipsit la echiparea standard Acenta în comparaţie cu ceea ce oferă lista de opţionale, iar acela este pornirea şi accesul fără cheie, exemplarul testat de noi având bătrâna cheie briceag şi pornire clasică, cu cheia în contact. Nu-i un capăt de ţară, evident, dar această dotare de confort se face simţită odată ce nu o mai ai, după cum am observat când am schimbat maşinile cu colegii de breaslă în cadrul testului organizat de importatorul Nissan în România.
Am apreciat în mod deosebit noul format al comenzilor de pe volan şi interfaţa modernizată a sistemului multimedia. Contrar aşteptărilor, nu există nicio legătură cu ceea ce găsim în portofoliul Renault, cum este de exemplu sistemul R-Link, deşi vorbim despre o marcă parteneră într-o alianţă. Sau, cine ştie, poate că inginerii Nissan au apelat la o echipă talentată de designeri pentru a masca acelaşi sistem de operare sub o nouă interfaţă grafică, reuşită din punctul nostru de vedere.
eu sunt de parere ca numai 3 poze cu interiorul este cam putin. Pentru mine, personal este extrem de important cum arata interiorul, avand in vedere ca acolo o sa stau eu. pe dinafara conteaza mai putin cum arata. daca mai aveti poze cu interiorul, sunt binevenite, cred eu