Siguranta
Opel Cascada nu a fost testat de EuroNCAP, dar pentru că este bazată pe modelul Astra GTC, putem lua drept punct de referinţă rezultatele acestui model. În cadrul testului, Opel Astra GTC a obţinut cinci stele la testele de impact şi a fost clasificată cu un nivel de protecţie de 91% pentru pasagerii adulţi.
Cu toate că lipsa unui plafon solid penalizează rezistenţa la impact, inginerii germani au crescut nivelul de rigiditate al caroseriei cu 41% faţă de fostul Astra Twin Top. În plus, lista de airbaguri şi de sisteme electronice de asistare completează cu bine capitolul siguranţă. În cazul unei răsturnări accidentale, un rollbar poziţionat în spatele locurilor din spate şi acţionat pirotehnic protejează pasagerii.
Faptul ca comparati masina asta cu BMW seria 4 si Audi A5 mi se pare cam cretin. Numa dimensiunile sunt comparabile. In rest, masina de volum vs. masini premium. Un BMW sau Audi cabrio cu optiuni comparabile ar ajunge undeva la 70 de mii de euro, deci dublu pretul. Ii ca si cand ai compara un Renault Megane cu Audi A3 si BMW seria 1 doar pentru ca toate apartin clasei compacte. Si va rog frumos, terminati cu obsesia pentru sistemele start-stop. Majoritatea le considera o cretinitate, mai ales avand in vedere ca ar crede pretul masinii.