Tinuta de drum
Opel Cascada nu este o maşină sport şi nu este făcută să fie condusă într-o manieră foarte dinamică. Iar asta nu este o remarcă negativă, mai ales pentru cei care vor un cabriolet polivalent gândit pentru confort şi pentru pura plăcere de a conduce o decapotabilă. Adică pentru cei care se bucură că au cerul liber deasupra capului şi atât.
Maşina este închegată şi se manevrează agreabil dacă eşti un fan al confortului. Direcţia nu excelează în materie de feeling, dar vestea bună este că nu este dificil de manevrat şi există un nivel rezonabil de feedback din partea volanului.
Din păcate, se simte masa totală a lui Cascada la frânări şi la manevre bruşte, unde intervine adesea subvirarea. Dar asta nu este o problemă, deoarece modelul german nu este genul de model gândit şi făcut să fie condus la limită.
Faptul ca comparati masina asta cu BMW seria 4 si Audi A5 mi se pare cam cretin. Numa dimensiunile sunt comparabile. In rest, masina de volum vs. masini premium. Un BMW sau Audi cabrio cu optiuni comparabile ar ajunge undeva la 70 de mii de euro, deci dublu pretul. Ii ca si cand ai compara un Renault Megane cu Audi A3 si BMW seria 1 doar pentru ca toate apartin clasei compacte. Si va rog frumos, terminati cu obsesia pentru sistemele start-stop. Majoritatea le considera o cretinitate, mai ales avand in vedere ca ar crede pretul masinii.