Vizibilitate
Pe lângă senzaţia de libertate diminuată semnificativ din cauza sa, montantul A este deranjant la virajele strânse de stânga, cu toate că nu este cel mai neplăcut stâlp de parbriz pe care l-am întâlnit până acum. Oglinzile laterale sunt potrivite în dimensiuni, iar oglinda centrală este mai mult decât suficientă pentru mica lunetă de sticlă cu dezaburire integrată în soft-top-ul lui Cascada.
Fiind un cabriolet, este inutil să spunem că vizibilitatea este aproape perfectă atunci când avem plafonul din pânză pliat. La manevrele cu spatele şi cu plafonul ridicat, veţi simţi nevoia unui set de senzori de parcare, deoarece spatele ridicat al maşinii te poate induce în eroare cu privire la lungimea sa.
Faptul ca comparati masina asta cu BMW seria 4 si Audi A5 mi se pare cam cretin. Numa dimensiunile sunt comparabile. In rest, masina de volum vs. masini premium. Un BMW sau Audi cabrio cu optiuni comparabile ar ajunge undeva la 70 de mii de euro, deci dublu pretul. Ii ca si cand ai compara un Renault Megane cu Audi A3 si BMW seria 1 doar pentru ca toate apartin clasei compacte. Si va rog frumos, terminati cu obsesia pentru sistemele start-stop. Majoritatea le considera o cretinitate, mai ales avand in vedere ca ar crede pretul masinii.