Tehnologie
Lista de dotări la capitorul tehnologie este generoasă pentru cabrioletul german, deoarece aceasta se luptă cu modele premium. Astfel, Cascada are în ofertă faruri adaptive, lumini de zi cu LED-uri, sistemul Opel Eye (identificarea semnelor de circulaţie), sistem de monitorizare a benzii de rulare şi sistem de avertizare în caz de coliziune frontală.
La fel ca la modelele coupe ale constructorilor premium, centurile de siguranţă sunt asistate de braţe pentru ca cei doi ocupanţi ai locurilor din faţă să le poată folosi uşor, iar pentru a accesa locurile din spate Opel pune la dispoziţiei sistemul Easy Entry.
la capitolul critici, consola centrală vine cu prea multe butoane pentru a-ţi inspira relaxarea visată de la o decapotabilă, iar pornirea sau accesul fără cheie sunt elemente pe care sperăm ca Opel să le aibă în vedere pentru facelift.
Plafonul textil este realizat din mai multe straturi şi oferă o izolare fonică foarte bună, chiar şi la viteze de autostradă. Decapotarea poate fi făcută atât staţionar, cât şi din mers (viteză de maximum 50 km/h) şi necesită numai 17 secunde. Asta înseamnă că ai timp să decapotezi maşina la un semafor. Chiar dacă se schimbă culoarea, poţi pleca de pe loc încet şi să laşi sistemul să-şi facă treaba până atingi viteza maximă permisă în oraş. Pentru momente de impresionare a publicului în parcare, poţi capota sau decapota maşina din telecomandă, de la distanţă.
Interiorul vine cu scaune ventilate şi încălzite, menite să te ajute să foloseşti Cascada în orice anotimp. Fanii rulării decapotate în afara oraşului pot folosi şi un paravânt demontabil, care sacrifică locurile din spate pentru confortul pasagerilor din faţă. Acesta este practic până la viteze de 100-110 km/h, după care începe să fie fluturat de vânt şi produce sunete neplăcute la rulare.
Faptul ca comparati masina asta cu BMW seria 4 si Audi A5 mi se pare cam cretin. Numa dimensiunile sunt comparabile. In rest, masina de volum vs. masini premium. Un BMW sau Audi cabrio cu optiuni comparabile ar ajunge undeva la 70 de mii de euro, deci dublu pretul. Ii ca si cand ai compara un Renault Megane cu Audi A3 si BMW seria 1 doar pentru ca toate apartin clasei compacte. Si va rog frumos, terminati cu obsesia pentru sistemele start-stop. Majoritatea le considera o cretinitate, mai ales avand in vedere ca ar crede pretul masinii.