Opel Corsa

1.2 130CP AT GS-Line

Motor / Transmisie

4.0

Noul Opel Corsa are sub capotă un motor cu trei cilindri de 1.2 litri de origine PSA. Disponibil între trei variante de putere, versiunea de bază este aspirată și oferă 75 CP, în timp ce versiunile turbo pot oferi 100 sau 130 CP. Opel a păstrat și o motorizare diesel în oferta noului Corsa: 1.5 litri cu patru cilindri ce dezvoltă 102 CP la 3.500 rpm și un cuplu maxim de 250 Nm. Constructorul din Russelsheim spune că decizia de a avea un turbodiesel în ofertă este motivată de faptul că există piețe pe care modelele de clasă mică sunt cerute cu motoare diesel, ca de exemplu Spania și Portugalia.

La testul internațional din Croația am putut încerca versiunea de top cu motorizare pe benzină de 130 CP în echiparea sportivă GS Line. Echipată cu cutie de viteze automată cu opt trepte, versiunea GS Line este un tribut adus modelului Corsa GSi de primă generație. 

Motorul turbo de 1.2 litri a fost asociat cu cutia de viteze automată cu opt trepte și schimbător în stil cobra, preluat de la modelul francez Peugeot 208.

Motorul cu trei cilindri este ușor vocal, bârâitul specific motoarelor cu trei cilindri fiind destul de prezent în habitaclu. Dar fără a deveni enervant. Puterea este suficientă pentru reprize viguroase, iar cutia automată cu opt trepte este suficient de precisă în schimbări. Cei 130 CP sunt disponibili la 5.500 rpm, iar cuplul maxim de 230 Nm de la 1.750 rpm, ceea ce îl face abil chiar și la turații mici. 

  • Parere, miercuri, 29.01.2020 12:28

    Caaat? 19.000 de euro un 3 cilindri? Doamne fereste...

  • skoda, miercuri, 29.01.2020 12:32

    WOW! Un nou test automarket cu o noua masina. Aceasta citadina este chiar ok. Este chiar rapida pentru clasa ei adica 208 km/h este chiar o viteza maxima pe care putine masini indiferent de clasa o au.Exista o masina care este mai maricica de cat ea dar tot de oras este dar o poti folosi si in alta partesi este desigur Skoda Scala care prinde 220 km/h adica o valoare extraordinara. Este frumoasa nu zic ca e chiar cea mai frumoasa pentru ca nu este dar este ok. Este foarte tehnologizata, are ditamai tableta in mijlocul bordului si are o acceleratie chiar foarte buna pentru clasa ei.

  • skoda, miercuri, 29.01.2020 12:41

    Skoda Fabia are 330l in portbagaj iar Opel Corsa are 309l deci nu e mare diferenta. Nu inteleg de ce are doar 4 stele EuroNCAP si nu inteleg nici cum citadinele astea pot sa ajunga la aproape 20.000 euro

  • netam-nissan, miercuri, 29.01.2020 14:03

    fain pejo ori reno sau opel daca zice a.m. dar cine mai baga de seama ca seamana toate si costa la fel adica cam cit nu face. dupa mine nissan micra le bate pe toate la fund cu paleta de ceferist la ce curburi si ascutituri sexi are dar uite ca nu o cumpara lumea. adica nu o achizitioneaza nici nu o bifeaza findca promitea sa nu fie un clio4 si a fost dar mai prost. se vede la elanul testului km.77 ca aproape o rastoarna niste spanioli cam nevricosi la condus ce e drept. corsa asta pare mai teapana dar e cu 6 mii mai scumpa si ca fosta de 150 cai, vai.

  • adi_10, miercuri, 29.01.2020 15:10

    arata mai bine daca ne raportam la generatia anterioara dar sa dai peste 19.000 de euro pe o cutie...nu prea merita. desi nu sunt deloc fan Dacia si nici nu imi place sa compar mere cu pere, spun totusi ca la 19.000 de euro iti cumperi un Duster 4x4 full option si e mult mai ok fata de masinuta asta.

  • @ toti, miercuri, 29.01.2020 16:22

    Voi comparati masina si pretul dupa nevoile si bugetul vostru. E clar ca nu sunteti in target pt asa ceva..deci nu vad de ce va bateti capul Altfel, in ziua de azi, unde un polo full ajunge la +26k euro, un corsa automat,echipat bine face 19000 fara nici un stres(oricum toate sunt facut sa nu tina prea mult in ziua de azi indiferent de emblema) Sau poate vreti un A1 la +35k euro - caci se poate in caz ca nu stiati. Lumea s-a schimbat, totul costa mai mult de la an la an, asa ca vreti sau nu asta e realitatea. Acum 5-6 ani luai Astra full la banii aia, acum o Corsa, peste 5 ani cine stie...vreun Matiz mai fancy Strict legat de masina, eu m-am suit intr-una si mi-a placut cum se prezinta. Daca as fi fata si as avea buget, sigur ar fi pe shortlist alturi de 208, fiesta, clio, ibiza si i20. Btw stiati ca fiesta si corsa sunt singurele masini din clasa mica si chiar si in general care vin cu pachet iarna adevarat( volan, parbriz si scaune incalzite)? Numai cine nu are nu poate intelege cat de marfa sunt in sezonu rece astfel de dotari. Bafta

  • adi_10, miercuri, 29.01.2020 17:45

    @toti - 1. spune in test clar ca in actuala generatia incalzirea volanului nu mai este disponibila.2. stim ca preturile sunt intr-o continua crestere, dar asta nu inseamna ca nu putem compara cu alte masini. pana la urma vorbim de un Opel, un fel de Dacia dar nemteasca, nu de Porsche. ca iti place tie asta e alta treaba, mult succes, poate obtii un pret bun la dealer, dar lasa-ne si pe noi cu parerea noastra...umila de altfel.

  • OVIDIU, miercuri, 29.01.2020 19:02

    REUSITA PRETUL ESTE IN TRENDUL PIETII PENTRU CLASA EI UNII MIRATI TARE POATE IN VIATA LOR NU AU CUMPARAT SI POATE NICI NU VOR CUMPARA O MASINA NOUA PACE LOR IN REST LE DORESC BAFTA CELOR DE LA OPEL ALATURI DE MAREA FAMILE PSA CARE INCLUDE ACUM SI FIAT-CRYSLER

  • zen, miercuri, 29.01.2020 19:46

    Cele 4 stele si jumatate acordate la consum sunt pentru cei "minim" 33% in plus consum extraurban fata de consumul mediu declarat sau pentru consumul declarat de Opel in raport cu concurenta??

  • Elvira, miercuri, 29.01.2020 21:05

    Masina imi place, dar pretul e un pic cam mare.

  • @adi_00001, miercuri, 29.01.2020 23:16

    Gura mica si fuguta repede sa completezi uleiul la cazan ca au mai trecut 500km

  • laur, joi, 30.01.2020 20:15

    tehnologia franceză e scumpă,iar sub brand german î-și dublează doar valoarea...nu și calitatea.

  • filip, sâmbătă, 01.02.2020 16:23

    Pretuile sunt cam mari dar asta e trendul , insa Opel intotdeauna au operat discounturi mari asa ca depinde de dealer mai mult aspectul asta. Ca si design e printre frumoasele segmentului , oricum mult mai interesanta decat cazanul de Polo de te uzi pe la chedere , atat de multa economie de costuri practica Vag in ultima vreme , asta am constatat si la Passat ul nou unde a disparut ceasul ala destul de misto si acum scrie PASSAT :))) penibil. Oricum eu ma mir cum cineva cumpara masini asa mici . Nu as putea sa detin asa ceva , e mult prea garsoniera dar in clasa asta pare cam vedeta.

  • andrei, luni, 10.02.2020 12:02

    preturile sunt in crestere, dar in general si salariile. daca te uiti la curba de salarii din ro, in ultimii 5 ani e crescuta de nu se poate. ca sa nu mai zicem ca pentru romania oricum sunt preturi mai mici. o fi disparut la passat ceasul ala, care da, era misto, dar in schimb are standard dotari la care nu visai acum 10 ani. deci....evolueaza totusi. ca nu in directia in care vrem fiecare, aia e.