Interior
Materialele folosite la interior sunt un mix de texturi tari și moi, multe dintre ele foarte plăcute la atingere. Per total, noua Corsa a primit un upgrade major la nivel de calitate la interior față de modelele anterioare produse de GM.
Pasagerii din spate au suficient loc pe banchetă. Dar dacă pasagerii din față își împing scaunele prea mult, spațiul pentru genunchi pentru cei din spate este afectat. O constantă în segmentul B.
Portbagajul are acum un volum de 309 litri, o valoare medie pentru segmentul automobilelor de clasă mică. Se poate și mai bine.
Modelul de test din Croația avea un display digital în loc de ceasurile analogice clasice. Acest ecran este disponibil ca opțiune și are o formă dreptunghiulară atipică față de sistemele folosite de concurență. Personalizarea este minimă, cel de la volan putând alege dintre câteva interfețe predefenite.
Deși platforma este comună cu cea a modelului Peugeot 208, inginerii Opel au personalizat interiorul în stil german. Butoanele și manetele au același feeling familiar de la modelele Opel anterioare. Inclusiv climatizarea are butoane fizice separate, un sistem de diferit de modul de operare digital al climatizărilor la automobilele Peugeot-Citroen.
Caaat? 19.000 de euro un 3 cilindri? Doamne fereste...