Opel Meriva facelift
Poarta tăcerii
În toamna lui 2010 primeam invitaţie la o lansare statică. „Statică? Adică nu conducem maşina?”, mi-am zis. Da. Aşa cum o sugerează şi numele, a fost o lansare în cadrul căreia doar ne-a fost introdus modelul. Şi ce introducere.
REPORTAJ: Am vazut pe viu nou Opel Meriva
Prezentările au fost făcute într-un mod spectaculos, în inima unei vechi uzine auto. Şi acolo, în spatele unor pereţi de cărămidă am aflat zeci de automobile de colecţie şi sute de poveşti care s-au străduit să ocupe un loc în memoria mea şi a celorlalţi. Multe dintre ele au reuşit, pe altele le-am uitat.
Nu am uitat însă sumedenia de uşi mari şi albe ale unui subsol care m-a purtat prin istoria Opel, mi-a adus în faţă un Rolls Royce şi uşile sale cu deschidere opusă, pentru a-mi face într-un final prezentările cu noua generaţie Meriva.
O generaţie la care oamenii din Russelsheim au început să lucreze din 2005 şi cu care au decis să se întoarcă la arhitectura cu uşi opuse ale unor modele celebre, cum au fost Admiral sau Kapitan.
De la acea întâlnire şi până în prezent am dat nas în nas de mai multe ori cu noua Meriva. Relaţia noastră s-a apropiat, rezonând uşor de fiecare dată când o vedeam pe stradă sau atunci când o testam.
Opel Meriva 2010 - test drive - Operaţiunea Porţi Deschise
2014 m-a adus însă din nou aproape de monovolumul german. După ce a vândut 330.000 de exemplare ale actualei generaţii, Opel a decis să restilizeze Meriva. Maşina de familie a fost supusă la trei operaţii extrem de importante, pe care le vom analiza împreună în detaliu.
nici o poza cu portbagajul despre care spuneti ca nu v-a placut?