Opel Mokka
Drept la replică
SUV-urile de segment B. The next big thing, cum ar spune americanii. Europenii par să fie înnebuniţi după acest segment, dacă judecăm după numărul de producători de automobile care au început să dezvolte modele pentru această fostă nişă. De un an şi jumătate, Nissan Juke este liderul acestui segment, modelul atrăgând o grămadă de clienţi prin nebunia sa. E un fel de etalon în materie de succes. Modelul japonez urmează să primească o doză concentrată de cafea, mai ceva ca un espresso italienesc. E vorba de primul său rival adevărat, Opel Mokka.
Opel pregătea de ceva vreme modelul Mokka, despre care ce se credea că este o versiune înălţată a lui Corsa. Reprezentanţii Opel jură însă că între cele două nu-i nicio legătură, Mokka are o platformă nouă, realizată cu o serie de componente preluate de la Astra. Deşi este proaspăt lansat pe piaţă, Mokka a înregistrat deja 40.000 de comenzi, iar nemţii sunt încrezători în privinţa viitorului acestui model.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
mog, marţi, 30.10.2012 12:06
de ce naiba mi`as lua un suv, fie el si de segment mic, compact, whatever, fara 4x4? doar sa fiu mai inalt la volan sa pot urca bordurile, sa parchez pe trotuar? nu inteleg logica asta, sincer.
-
antonny, marţi, 30.10.2012 12:13
De unde au aflat ; Cei de la Opel ştiu deja că persoanele care vor să cumpere un Mokka nu au niciun interes să iasă de pe şosea, iar tracţiunea integrală nu este nici ea pe lista de dotări dorite. La pret de Opel Mokka 2wd cumperi aceasi masina cu aceleasi motoare dar cu tractiune 4wd Chevrolet TRAX
-
Misa, marţi, 30.10.2012 12:14
@Alex Eu cred ca englezoii de care vorbeam stiu foarte bine ce spun. Motorul de 1.7 este vechi, zgomotos. Nu cred ca ei sunt subiectivi ci cei de la Automarket care sunt cunoscuti fani OPEL. @Mog Cum de ce? Sa aibe melteanu senzatia de "gip"! Sa se creada in Wrangler!
-
silentios vs. zgomotos, marţi, 30.10.2012 12:15
De cand 1.7 cdti e mai silentios decat 1.5 dci ?!! Numai la Automarket se poate!
-
slVW_83, marţi, 30.10.2012 14:26
@ Automarket Maşina poate fi dotată cu tracţiune integrală? Am înţeles ca standard vine doar cu tracţiune faţă dar integrala se regaseşte pe lista de opţionale? N-am reuşit să aflu aceste aspecte din cele scrise de voi. Totusi de ce ar cumpara cineva un SUV fără transmisie integrală......? Doar pentru poziţia puţin înălţată de la volan sau mai bine pentru satisfacerea mândriei personale de a avea '" jip" cum spun unii de pe la noi?! Revenind la subiect pot spune că modelul de faţă arată bine, mult mai bine decât broscoiul Juke atât la exterior dar mai ales la interior, care cel puţin din poze dă senzaţia de calitate. Totuşi piaţa va hotărâ în privinta acestui Opel, cu un nume cam neinspirat după umila mea părere.
-
gogu, marţi, 30.10.2012 14:28
cam semana cu ix35
-
Sebastian Toma, marţi, 30.10.2012 14:33
@slVW83 Sunt şi versiuni oferite cu tracţiune integrală. Pentru moment, versiunea 1.7 diesel nu poate fi comandată cu tracţiune integrală, dar va fi disponibilă începând cu anul viitor.
-
ironR, marţi, 30.10.2012 16:50
@silentios vs. zgomotos mai important decat szgomotul motorului este antifonarea, din cauza asta in test opelul a iesit mai silentios, pt ca in interior nu se aude la fel ca la un logan 1.5 Personal observ urmatoarele inconveniente care ar fi trebuit luate in vedere daca tot se aduce aminte de cuvantul SUV: - unghiul de atac e ca la o masina normala - la bara din fata nu are ce sa caute fusta aceea sub ornamentul acela argintiu - garda la sol pare destul de normala = 1540mm atat are un sandero 1550mm - nici macar unghiul de degajare nu l-au facut ceva mai sanatos...tot anemic zici ca e, au lasat si toba de esapament destul de jos In cazul asta avem deci o masina de clasa B cu pretentii Un sistem 4x4 la aceste miniSUV-uri e de preferat mai ales pt iarna si eventualele strazi mai desfundate, nicidecum offroad. Banuiesc ca nu s-a investit prea mult in acel sistem 4x4 din cate vad e destul de usor 65kg si asa e de preferat ca sa nu creasca pretul deja marisor pt aceasta categorie....sa plece de la 19-20,000 euro o masina clasa B, motor 1.7, tractiune fata...
-
Pana, marţi, 30.10.2012 21:09
"E vorba de primul său rival adevărat, Opel Mokka." Pardon, primul rival adevarat pentru Juke a aparut acum cativa ani si este Kia Soul. @mog, ce rost are sa-ti iei Porsche 911 daca are 2 locuri (ca cele din spate sunt o gluma), drumuri pline de gropi, nu are portbagaj si consuma 25l/100 in oras? Nu are nicio logica. Insa uneori inima si placerile vietii dicteaza mai puternic. :)
-
MadaI, marţi, 30.10.2012 22:59
Ca design mi se pare reusita. Ca motorizare , destul de buna, insa ca si cei de mai sus ,fara 4x4 e cam degeaba.
-
MPS, marţi, 30.10.2012 23:18
arata absolut delicios atat pentru masculi, dar mai ales pt femele :D...in ceea ce priveste dimensiunile mi se pare mai degraba un concurent pentru qasqai decat pentru juke...orice e o masina pe care mi-ar placea sa o detin , mult mai atragatoare decat un tiguan sau un koleos ...
-
cultura auto online, miercuri, 31.10.2012 07:38
@MPS Ai dat un comentariu prostesc ! Vw si Renault nu au inca masini pe segmentul asta ! De fapt asta-i genul de client al acestui Opel: naiv si ignorant.
-
@cultura de cartofi online, joi, 01.11.2012 01:38
pai tu esti un ignorant mai mare decat mine pentru ca am si spus ca la cat este de mare poate fi lejer concurent pentru modelele aduse in discutie de mine ... dc sa nu fie ? ca asa considera presa fiindca are cu x cm mai putin in lungime si ampatament ? mie mi se pare concurent pentru qasqai si bineinteles pentru restul modelelor de nivelul lui qasqai adica , koleos, tiguan (care e ca un break mai inalt ). Pot sa fac diferenta intre 2 nise dinstincte insa in cazul de fata cred ca sunt diferente prea mici pentru a fi ceva clar diferentiat. Este destul de clar si vizibil ca mokka e mai mare decat juke asa ca asta e parerea mea. Sunt curios ce marca conduci ca mai ignorant decat un vw-ist sau reno-ist greu mai poate fi cineva.
-
nicu, sâmbătă, 10.11.2012 10:10
O masina care, din puntul meu de vedere, nu-si are utilitatea in oras. In mediul urban presupun ca va fi cel mai des intrebuintata iar alternative la acest Opel Mokka sunt multe.
Ce inseamnă subiectivitatea ... Am citit ieri un articol despre Opel Mokka de la un site celebru (cu cei 3 prezentatori britanici) realizat la același eveniment de presă. În acel articol se spunea că dintre cele două motoare testate dieselul de 1.7 este vechi, puturos și gălăgios și nu merită comandat și dacă ar fi posibil toată lumea ar trebui să meargă pe varianta 1.4 turbo. Adică exact invers de ceea ce se spune aici. Morala ar fi să nu vă lăsați influențați prea mult de aceste teste și să mergeți să probați mașina!