Tehnologie
Porsche nu a ezitat să-şi doteze cele mai noi modele cu cea mai nouă tehnologie de fiecare dată când acestea primeau o generaţie nouă sau un facelift uşor. Macan nu face excepţie, cel mai mic SUV al germanilor integrându-se perfect în această filosofie deloc ieftină, dar foarte ofertantă din punctul de vedere al abordării.
Pe lângă întreaga armată de sisteme care vin cu efect direct asupra stabiltăţii maşinii, Macan oferă şi în zona de entertainment o mulţime de sisteme interesante. Cele mai importante dintre acestea sunt găzduite de pachetul denumit PCM (Porsche Communication Management) şi aduc navigaţie cu conexiune la internet şi redare MP3 şi DVD, pe lângă posibilitatea navigării prin reţelele de socializare. De notat şi apariţia pachetului Sport Chrono, care evidenţiază scopul primar al lui Macan: un ceas danalog afişat în vârful bordului se transformă la nevoie în cronometru, iar ceasul digital din dreapta pe care-l vezi prin volan - care afişează diferite funcţii, după nevoile celui de la volan - devine un indicator care-ţi explică ce forţe te apasă pe viraje.
Aşa cum e normal, Porsche Macan îţi oferă ca elemente opţionale şi camere care monitorizează unghiul mort, care "citesc" momentele în care părăseşti involuntar banda sau, foarte util, care-ţi arată viteza limită pe care o avea inscripţionată ultimul indicator. Acesta din urmă funcţionează atât de bine, încât în prima instanţă am avut impresia că toată treaba cu afişarea vitezelor este "rulată" prin sistemul de navigaţie. Excelent.
Prefer sa il pun langa Tiguan si tot acolo sa il si las... Dc vreti voi sa faceti din raia asta de masina un 911 sau mai stiu eu ce aura sportive sa ii dati, nu aveti decat, unul care cat de cat e informat il va vedea mereu ca pe un Tiguan nesimtit de scump... Succesuri baieti in promovarea produselor VAG pe mai departe!