Performante
Bine-ai venit în maşina care poate consuma 3.1 litri/100 de kilometri când o mângâi pe pedale, dar care face 0-100 km/h în 5.5 secunde atunci când uiţi că ai cumpărat un hibrid şi pui ambele motoare să lucreze în tandem la maxim.
Pentru a-ţi controla pedalele, Porsche a apelat la un tertip: a înlocuit vitezometrul clasic din zona cadranelor cu un ceas analog care-ţi arată cât la sută din putere utilizezi. Iar plaja e împărţită pe "capitole": cât timp ţii acul în zona Efficiency (până la 30% din puterea disponibilă), eşti sigur că vei consuma... aproape nimic. Dacă treci peste acest prag, intri în zona "normală", acolo unde maşina consumă din ce în ce mai mult pe măsură ce te apropii de 100%. În sfârşit, dacă te regăseşti în zona Boost, colorată reprezentativ în roşu, aura de ecologist începe să-ţi dispară mai repede decât o face stratul de ozon.
Cert e că maşina este un V6 benzină şi mai mult decât atât (416 CP în locul celor 310 de pe versiunea Panamera V6 de 3.6 litri), iar asta se traduce printr-o "prezenţă scenică" mai mult decât agreabilă la nevoie. Pe verificate.
Ei, dragii mosului, cam asa trebuie scris un test. Cu povesti din experienta autorului care sa coloreze testul tehnic, cu descrieri interesante si cu un pic de umor. Parca as fi citit un capitol dintr-o carte, si nu un articol pe internet. GG!