Renault Megane facelift
Preţul corect
O compactă cu motor turbo de cilindree mică şi transmisie cu două ambreiaje. Cam asta ar fi o descriere cât mai generică a lui Megane TCe EDC 130. Dacă ne-am rezuma să-l descriem doar cu aceste caracteristici, modelul nu aduce ceva revoluţionar pe piaţa auto, ci doar lucruri deja obişnuite în industrie.
Găsim maşini comparabile în oferta unor producători precum Volkswagen, Seat şi Skoda, iar constructori ca Opel, Ford, Hyundai şi Mazda oferă compacte care sunt comparabile, dar fie nu au acest tip de transmisie, fie nu au motor turbo în compania unei asemenea cutii de viteze. În ceea ce priveşte celelalte mărci care au compacte în ofertă, acestea fie nu sunt încă oferite cu transmisie automată, cum este cazul lui Peugeot 308, fie n-au motoare comparabile ca nivel de putere şi cilindree.
Ce-l face pe Megane interesant este că oferă această combinaţie de dotări la un preţ competitiv în raport cu concurenţa, în special atunci când vorbim despre echiparea de top din gamă, singura în compania căruia este disponibilă această configuraţie. Pe lângă acest aspect, Megane vine cu un comportament rutier echilibrat şi previzibil, alături de un aspect discret şi cu un interior cât se poate de clasic.
pana la urma, are start-stop sau nu? la Tehnologie spuneti ca ar avea