Tinuta de drum
Megane hatchback n-a fost niciodată cel mai dinamic model din segment, fiind dintotdeauna orientat mai degrabă spre confort. Versiunea GT Line beneficiază de un aport dinamic sporit, datorită suspensiei sport integrată în standard, iar motorizarea construită integral din aluminiu ajută şi ea puţin, prin reducerea masei aplicate punţii faţă. În această versiune, suspensia este net îmbunătăţită şi nu este cea mai fermă din segment, ceea ce o face potrivită pentru drumurile "cariate" ale României.
Comportamentul rutier al lui Megane GT Line este agreabil spre foarte bun, oferind o rulare relaxată la viteze normale şi previzibilă atunci când ritmul creşte. Maşina nu impresionează prin feeling, dar este docilă şi uşor de controlat, iar direcţia se manevrează cu mare uşurinţă, în special în mediul urban, având asistare variabilă.
Rivalii germani ai lui Megane şi de origine germană oferă, la echipările superioare, posibilitatea comandării unei suspensii cu răspuns variabil, ceea ce le aduce un avantaj semnificativ pe partea de dinamică, în timp ce Megane mizează pe compromisul optim între confort şi dinamică reuşit de inginerii Renault la versiunea GT Line, echipată în standard cu şasiul Sport. Mai merită menţionaţi japonezii de la Mazda şi americanii de la Ford, ambele mărci având în ofertă modele cu o manevrabilitate bună.
pana la urma, are start-stop sau nu? la Tehnologie spuneti ca ar avea