Renault Megane facelift

1.2 TCe 130CP Aut GT Line

Tinuta de drum

4.0

Megane hatchback n-a fost niciodată cel mai dinamic model din segment, fiind dintotdeauna orientat mai degrabă spre confort. Versiunea GT Line beneficiază de un aport dinamic sporit, datorită suspensiei sport integrată în standard, iar motorizarea construită integral din aluminiu ajută şi ea puţin, prin reducerea masei aplicate punţii faţă. În această versiune, suspensia este net îmbunătăţită şi nu este cea mai fermă din segment, ceea ce o face potrivită pentru drumurile "cariate" ale României.

Comportamentul rutier al lui Megane GT Line este agreabil spre foarte bun, oferind o rulare relaxată la viteze normale şi previzibilă atunci când ritmul creşte. Maşina nu impresionează prin feeling, dar este docilă şi uşor de controlat, iar direcţia se manevrează cu mare uşurinţă, în special în mediul urban, având asistare variabilă.

Rivalii germani ai lui Megane şi de origine germană oferă, la echipările superioare, posibilitatea comandării unei suspensii cu răspuns variabil, ceea ce le aduce un avantaj semnificativ pe partea de dinamică, în timp ce Megane mizează pe compromisul optim între confort şi dinamică reuşit de inginerii Renault la versiunea GT Line, echipată în standard cu şasiul Sport. Mai merită menţionaţi japonezii de la Mazda şi americanii de la Ford, ambele mărci având în ofertă modele cu o manevrabilitate bună.

  • gogu, marţi, 20.05.2014 13:25

    pana la urma, are start-stop sau nu? la Tehnologie spuneti ca ar avea

  • LauCalin, marţi, 20.05.2014 14:07

    Daca tinem cont de vechimea pe piata a acestei masini, punctajul este unul foarte bun. Slabiciunile acestei masini par a fi datorate varstei. Trebuie tinut cont si de faptul ca mai toata concurenta are modele compacte mai recente.

  • Nicu din Iasi, marţi, 20.05.2014 14:07

    mai oameni buni sa va spun si eu parerea mea! Eu niciodata nu mi-as cumpara o asa masina.Si sa va spun si de ce, in primul rand asta nu e limuzina! E o buburuza! Limuzina e un Alfa 166.Aia arata a masina! Apoi de ce sa imi iau un 1.2? Mai bine un 3.2 V6 de la Alfa.Asta da motor nu cutie de chibrit de 1.2!!! Doamne ce am ajuns sa cumparam masini

  • Andy, marţi, 20.05.2014 14:38

    Destul de ciudata alegerea realizarii celui de-al doilea facelift in detrimentul unui model nou, mai ales ca probabil ca inca cel putin 2 ani nu vor lansa Megane IV. Motorizarea este performanta iar lipsa start@stop nu mi se pare un dezavantaj decat pe hartie pentru ca, in conditiile traficului bucurestean de exemplu, un sistem start&stop scade mult fiabilitatea unor componente (bine e adevarat ca sistemul poate fi oprit de sofer). Lipsurile ergonomice (gen pozitionarea mufei USB sau a faptului ca nu exista butoane pentru cruise control pe volan) sunt specifice Renault si par intr-adevar stupide pentru un model 2014 (cand si producatori mai fara pretentii pe piata europeana gen Kia sau Chevrolet stau mai bine la acest capitol de cel putin 2-4 ani). Ca model se adreseaza pietei vestice pentru ca in est Fluence-ul e preferat de catre consumatori datorita versatilitatii mai mari. La nivel european nu se va vinde mai bine decat Golf VII, Focus sau Peugeot 308 si s-ar putea ca si Cee'd sa-i ofere o surpriza.

  • ShelbyV8, marţi, 20.05.2014 15:01

    @Nicu din Iasi Eu cred ca numai Rolls Royceu' e limuzina. Sa aiba motor de 6 litri cel putin. Sa se stie cine e bo$$u'. Alfa de care zici e o trotineta. Daca nu ai Rolls degeba.

  • P&T, marţi, 20.05.2014 16:15

    Decat un cazan spart si gaurit de vreme ca 166 as cumpara oricand acest megan.

  • eee, marţi, 20.05.2014 17:13

    decat orice cazan spart si fumegand ulei , mai bine si un logan nou. fie el si chel.

  • And, marţi, 20.05.2014 18:49

    Groaznic de scump.

  • TC1900, marţi, 20.05.2014 21:25

    mai cumpara cineva asa ceva ?? nu prea am mai vazut prin buc meganuri noi

  • LUCCI, marţi, 20.05.2014 21:34

    ,,Locul oferit pasagerilor din spate este suficient pentru trei adulţi''-Revin si va acuz de subiectivism in cazul Renaulturilor. Am condus un astfel de model la sfarsitul lui aprilie,la un drive organizat de dealerul local.A fost criticata si de Tudor Bratu la emisiunea de profil de pe TVR1 si-i dau dreptate: spatiul in spate este foate redus, pt. pretentiile clase si in comparatie cu ceilalti competitori!!Insa, ca de obicei, ne spuneti ca e loc suficient pt. trei adulti.Minciuna, doar daca nu cumva sunt coreeni ori vietnamezi.Daca era vorba de alta marca....nici nu comentez. Sa ne intelegem, Megane este ok ca masina, mi-a placut tinuta de drum, raspunsul motorului, antifonaea, scaunele feta sunt belea, dar nu ne mai aburiti cu ...obiectivitatea in cazul votarii firmei frantuzesti!

  • mog, vineri, 23.05.2014 12:12

    adevarul e ca Tudor Bratu e si o mare somnitate in teste auto. nu zic ca n`ai dreptate, dar aia 2 sunt niste maimutoi opariti.

  • mog, vineri, 23.05.2014 12:39

    pardon, somitate*

  • va spun, sâmbătă, 24.05.2014 02:26

    Eu sunt in italia , iar dupa fiat si lancia, masinile frantuzesti predomina. Scenicul pe taxi e de altfel foarte des intalnit. Citroen vinde bine si el. Megane-ul n-am auzit sa fie vorbit decat de bine.

  • @va spun, duminică, 25.05.2014 17:10

    daca ai scris cu i, mic, probabil ca esti din ... Mica Italie, nu? ar trebui sa fie numai limuzine pe acolo :)