Design
Megane rămăsese ultimul model care nu primise noua identitate de marcă, aşa că a fost nevoie de un al doilea facelift, ceva mai subtil, pentru o integrare adecvată în gamă. Restilizarea este concentrată pe partea frontală, pe care o face aproape identică pentru toate versiunile de caroserie ale lui Megane. Din păcate, la fel ca la Coupe, restilizarea este "zgârcită" cu schimbările la interior, ca să nu mai vorbim despre schimbările de la posterior sau profil.
Schimbările efective includ o nouă bară faţă, o grilă şi o capotă redesenată, sigla Renault supradimensionată amplasată în centrul calandrului, ornament negru strălucitor pentru masca faţă, carcare noi pentru proiectoarele de ceaţă, blocuri optice frontale cu fundal negru, baghetă de LED-uri pentru luminile de zi şi câteva culori noi în ofertă.
Compacta franţuzească arată ok, dar este greu să te lupţi cu modele precum Seat Leon şi chiar Volkswagen Golf când ai doar un design împrospătat al unui model lansat acum fix 6 ani. Rămâne de văzut ce salt stilistic pregăteşte Laurens van den Acker, şeful departamentului de design de la Renault, care a reuşit să facă minuni cu Clio. Coincidenţă sau nu, peste un an şi jumătate va debuta al patrulea Megane. Nu ştim ce va ieşi, dar avem aşteptări mari.
pana la urma, are start-stop sau nu? la Tehnologie spuneti ca ar avea