Renault Twingo RS facelift
Aspirant la emoţie
Odată cu facelift-ul lui Twingo II, Renault distribuie în România şi versiunea RS a acestui model. Aceasta încearcă să ne cucerească atât pe latura practică, cât şi pe latura emoţională, fiind unul dintre cele mai accesibile modele cu valenţe şi pedigree sportiv de pe piaţă.
Versiunea RS are cel mai mare şi cel mai puternic motor care a echipat vreodată un Twingo, ceea ce merge împotriva tendinţelor globale din industrie - nu ştim pentru cât timp - şi ne oferă o savoare a celei mai nervoase iterări de serie a motorului pe care-l puteam comanda în gama Dacia.
În fiecare clipă alături de Twingo RS ne-a urmărit o întrebare - să fie acest model pur şi simplu cel mai mic Renaultsport de pe piaţă sau doar cel mai puternic Twingo? Care definiţie îl caracterizează, până la urmă? Să căutăm împreună răspunsul.
Recunosc ca nici macar nu am apucat sa termin de citit articolul, dar sesizez o greseala: SINGURUL CONCURENT REAL al acestei masini este Suzuki Swift Sport, avand in spate aceeasi filosofie: motor aspirat de 1.6, putere 136cp si pret de 16.900eu in varianta full-option, si CULMEA: 8.7s pana la 100km/h.