Tehnologie
Twingo RS păstrează simplitatea modelului de bază, fără să-i lipsească lucruri vitale în materie de dotări. În standard, Twingo RS are Radio CD cu MP3, satelit de comandă amplasat în spatele volanului şi sistem de climatizare cu reglare automată şi comandă digitală. Sistemul audio este completat de mufele USB şi AUX, prin intermediul cărora putem conecta un stick cu fişiere audio sau un iPod.
Lista de dotări standard nu ratează elemente precum computer de bord, tempomat şi limitator de viteză, cele două fiind comandate prin intermediul comenzilor de pe volan. Din păcate, comutatorul tempomatului are o amplasare nefericită. Opţional, clienţii pot comanda sistemul RS Monitor, disponibil pentru 121 de euro.
Twingo RS nu ratează nici elementele pe care le aşteptăm să fie standard la orice automobil modern - închidere centralizată cu telecomandă, geamuri electrice faţă şi oglinzi încălzite şi cu reglare electrică. Lista de dotări opţionale include şi un plafon panoramic din sticlă, partea de deasupra ocupanţilor din faţă fiind culisabilă, asigurând o ambianţă mai plăcută în zilele cu cer senin.
În rest, Twingo nu dă pe-afară în ceea ce priveşte adopţia tehnologiilor de ultimă oră, segmentul mini fiind cel mai expus la acest lucru. Asa pentru că producătorii auto preferă să îşi lanseze sistemele noi pe modelele de segmente superioare pentru ca preţul unei citadine să nu explodeze
Recunosc ca nici macar nu am apucat sa termin de citit articolul, dar sesizez o greseala: SINGURUL CONCURENT REAL al acestei masini este Suzuki Swift Sport, avand in spate aceeasi filosofie: motor aspirat de 1.6, putere 136cp si pret de 16.900eu in varianta full-option, si CULMEA: 8.7s pana la 100km/h.