SEAT Ibiza facelift
O maşină de culoare
Seat încearcă de ceva vreme să-și găsească un loc propriu pe piața europeană. Marca spaniolă are adepți în Spania natală și începuse să-și câștige un segment de clienți și în restul Europei, dar o criză de identitate a dus această marcă într-un con de umbră.
În acest moment, Seat este marca cu cele mai slabe performanțe din grupul Volkswagen, însă noile modele încearcă să pună din nou Seat pe drumul cel bun. Experimentele de design au fost lăsate în urmă, iar gama are acum o serie de modele de succes, aşa cum este noul Leon. Urmează introducerea SUV-ului compact, și odată cu acesta Seat se poate redresa total.
Însă ce facem în zona cea mai competitivă din Europa? Vorbim aici de segmentul B - clasa mică - acolo unde se vând cele mai multe automobile pe bătrânul continent. Seat trebuie să supraviețuiască aici cu un model învechit: a patra generație a modelului Ibiza, lasat în 2008. Un facelift a mai dres busuiocul în 2012, dar modelul începe să își arate vârsta.
Am vrut să vedem cum se mai comportă o Ibiza a zilelor noastre și am primit un exemplar dedicat în special publicului feminin: Seat Ibiza Style cu pachet Velvet. Adică un Ibiza mov.
Nu ma intereseaza 1.2tsi , mai ales cel de 90cp. Din alea are acuma politia pe polo, vroiati sa ne aratati cat de capabile sunt ? :)) As dori un test cu noul 1.0tsi despre care nu stiu nimic si cu noul 1.4tsi care inlocuieste in gama polo 1.6tdi si care este un motor nou, nu are nimic in comun cu varianta de prin 02-08. Doresc sa stiu daca sunt la fel de tractoare. MS