Interior
Seat Ibiza nu are cel mai spațios din clasa mică. Problema este dată de forma caroseriei, dar și de bordul masiv care mănâncă ceva spațiu atunci când vine vorba de accesul la volan. Dacă nu ești atent, poți să-ţi loveşti sănătos genunchiul la intrarea în habitaclu. Lăsând la o parte spațiul, cockpit-ul lui Ibiza te întâmpină cu elemente familiare, prizele de aer rotunde și un tablou de bord ușor de citit, dar upgradat din punct de vedere grafic.
Consola centrală este dominată de un display grafic color de dimensiuni decente, plus o climatizare automată. Trebuie spus că modelul testat a venit în echiparea medie Style, plus o serie de accesorii opționale. Poate cel mai important este pachetul de design Velvet, ce aduce o serie de inserții de culoare violet atât pentru interior, cât și exterior. Afară avem grila radatorului de culoare mov, precum și carcasele oglinzilor retrovizoare, în timp ce la interior elementele mov sunt aproape pretutindeni, de la fețele de ușă până la volan, tapițeria de pe scaune și aeratoare.
Portbajul este mediu spre suficient, având un volum de 292 litri. Are un profil adânc și poate primi bagajele unei familii de două persoane.
Nu ma intereseaza 1.2tsi , mai ales cel de 90cp. Din alea are acuma politia pe polo, vroiati sa ne aratati cat de capabile sunt ? :)) As dori un test cu noul 1.0tsi despre care nu stiu nimic si cu noul 1.4tsi care inlocuieste in gama polo 1.6tdi si care este un motor nou, nu are nimic in comun cu varianta de prin 02-08. Doresc sa stiu daca sunt la fel de tractoare. MS