SEAT Ibiza facelift

1.2 TSI 90CP Man Style

Interior

3.5

Seat Ibiza nu are cel mai spațios din clasa mică. Problema este dată de forma caroseriei, dar și de bordul masiv care mănâncă ceva spațiu atunci când vine vorba de accesul la volan. Dacă nu ești atent, poți să-ţi loveşti sănătos genunchiul la intrarea în habitaclu. Lăsând la o parte spațiul, cockpit-ul lui Ibiza te întâmpină cu elemente familiare, prizele de aer rotunde și un tablou de bord ușor de citit, dar upgradat din punct de vedere grafic. 

Consola centrală este dominată de un display grafic color de dimensiuni decente, plus o climatizare automată. Trebuie spus că modelul testat a venit în echiparea medie Style, plus o serie de accesorii opționale. Poate cel mai important este pachetul de design Velvet, ce aduce o serie de inserții de culoare violet atât pentru interior, cât și exterior. Afară avem grila radatorului de culoare mov, precum și carcasele oglinzilor retrovizoare, în timp ce la interior elementele mov sunt aproape pretutindeni, de la fețele de ușă până la volan, tapițeria de pe scaune și aeratoare.

Portbajul este mediu spre suficient, având un volum de 292 litri. Are un profil adânc și poate primi bagajele unei familii de două persoane. 

  • S, joi, 15.10.2015 12:54

    Nu ma intereseaza 1.2tsi , mai ales cel de 90cp. Din alea are acuma politia pe polo, vroiati sa ne aratati cat de capabile sunt ? :)) As dori un test cu noul 1.0tsi despre care nu stiu nimic si cu noul 1.4tsi care inlocuieste in gama polo 1.6tdi si care este un motor nou, nu are nimic in comun cu varianta de prin 02-08. Doresc sa stiu daca sunt la fel de tractoare. MS

  • mircea, joi, 15.10.2015 12:57

    @S Vine şi un test cu 1.0 TSI pe o Ibiza FR. Răbdare :)

  • ingerulol, joi, 15.10.2015 15:53

    Ati uitat sa specificati ca 1.2 TSi nu ajunge la 20000 km fara reparatii la distributie . Este plin pe forum-uri . Cumva VW , pe langa Dieselgate are si TSIgate . Au folosit un motor gandit cu role si lant , modificat pe curea de distributie in conditiile in care problemele sunt generate de role :)) halal ... cred ca VW isi va pierde repede din notorietate . Sper sa mai piarda si din pret ca deja costau cat BMW-uri sau Mercedes-uri la promotie . Plus ca nefiind tEdEi nu prea cumpara romanii :)))

  • ingerulol, joi, 15.10.2015 15:54

    1.0 TSi costa pret de plecare 15ooo Eur ?! Cum vi se pare - afacere ?

  • @ingerulol, joi, 15.10.2015 21:28

    Acel 1.2tsi care avea probleme cu distributia a disparut de ceva vreme daca nu stiau. Distributia la acele motoare era pe lant si prost proiectata de unde si problemele. Au schimbat pe distrutie pe curea si au rezolvat-o. Daca vezi curea este ok, valabil pentru toti care pe viitor si-ar cumpara un 1.2tsi la sh , nou nu mai exista pe lant. Toate bune

  • klm, sâmbătă, 17.10.2015 20:55

    Punctaj cam mare pentru concurentul masinilor chinezesti si indiene. Or fi standarde inalte, dar pentru piata din Bangladesh...