SEAT Ibiza facelift

1.2 TSI 90CP Man Style

Tinuta de drum

4.5

Seat Ibiza facelift are suficiente atuuri pentru a atrage în special clienții de sex feminin către clasa mică. Are un aspect plăcut, iar faceliftul parcă sublinază acest lucru. Odată instalat la volan, mașina se comportă fără surprize majore, într-un mod plăcut.

Singura problemă ar putea fi suspensia o idee prea fermă pentru un oraș denivelat ca Bucureștiul. Suspensia are însă avantajul că încurajează un stil ceva mai sportiv de condus, iar virajele devin o plăcere. Un plus și pentru direcție, surprinzător de comunicativă, dar suficient de ușor de manevrat în oraș.

  • S, joi, 15.10.2015 12:54

    Nu ma intereseaza 1.2tsi , mai ales cel de 90cp. Din alea are acuma politia pe polo, vroiati sa ne aratati cat de capabile sunt ? :)) As dori un test cu noul 1.0tsi despre care nu stiu nimic si cu noul 1.4tsi care inlocuieste in gama polo 1.6tdi si care este un motor nou, nu are nimic in comun cu varianta de prin 02-08. Doresc sa stiu daca sunt la fel de tractoare. MS

  • mircea, joi, 15.10.2015 12:57

    @S Vine şi un test cu 1.0 TSI pe o Ibiza FR. Răbdare :)

  • ingerulol, joi, 15.10.2015 15:53

    Ati uitat sa specificati ca 1.2 TSi nu ajunge la 20000 km fara reparatii la distributie . Este plin pe forum-uri . Cumva VW , pe langa Dieselgate are si TSIgate . Au folosit un motor gandit cu role si lant , modificat pe curea de distributie in conditiile in care problemele sunt generate de role :)) halal ... cred ca VW isi va pierde repede din notorietate . Sper sa mai piarda si din pret ca deja costau cat BMW-uri sau Mercedes-uri la promotie . Plus ca nefiind tEdEi nu prea cumpara romanii :)))

  • ingerulol, joi, 15.10.2015 15:54

    1.0 TSi costa pret de plecare 15ooo Eur ?! Cum vi se pare - afacere ?

  • @ingerulol, joi, 15.10.2015 21:28

    Acel 1.2tsi care avea probleme cu distributia a disparut de ceva vreme daca nu stiau. Distributia la acele motoare era pe lant si prost proiectata de unde si problemele. Au schimbat pe distrutie pe curea si au rezolvat-o. Daca vezi curea este ok, valabil pentru toti care pe viitor si-ar cumpara un 1.2tsi la sh , nou nu mai exista pe lant. Toate bune

  • klm, sâmbătă, 17.10.2015 20:55

    Punctaj cam mare pentru concurentul masinilor chinezesti si indiene. Or fi standarde inalte, dar pentru piata din Bangladesh...