SEAT Leon ST
Donaţie pentru familie
Seat Leon a ajuns la cea de-a treia generaţie şi are acum şi o versiune break, pe lângă un coupe aflat, de asemenea, la prima generaţie. După cum este şi cazul hatchback-ului, modelul iberic beneficiază de aproape toate motorizările, transmisiile şi tehnologiile din gamele echivalente ale mărcilor Volkswagen şi Skoda, cu care împarte platforma MQB, diferenţierea fiind făcută de mici reglaje şi de un design diferit.
Modelul spaniol reuşeşte să atragă atenţia asupra sa prin aspectul angular, diferit de stilul sobru afişat de Octavia Combi şi de Golf Variant. Datorită acestei caracteristici, Leon ST este mai bine pregătit să lupte cot la cot cu unii rivali din segment care abordează un design curajos sau sportiv, pe lângă competitorii mai tradiţionali, cu care s-ar fi luptat oricum. Practic, Seat a primit tot ce-i trebuia în materie de motoare şi tehnologie de la Grupul Volkswagen pentru a face un break competitiv.
Să vedem dacă un Seat Leon ST are tot ce-i trebuie să se lupte break-urile compacte cu mai multă istorie în spate sau dacă mai necesită ajustări pe masa de operaţie a concernului Volkswagen.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
And, marţi, 24.06.2014 12:29
Nu cred ca pe autostrada la 130 km/h consuma 8.1, din moment ce un rapid 1.2 tsi 86 cp la 130 km/h pe autostrada (3000rpm) nu trece de 7.1. Afara, acest leon nu cred ca ar consuma asa mult cat se spune in acest test, din moment ce atat un rapid 86 cp cat si o octavia 2 1.2 tsi, mers afara in limite legale, consuma garantat sub 5l/100 km. Nu inteleg ce teste faceti voi.
-
sandu, marţi, 24.06.2014 12:46
crede-ma And, la 130km/h, consuma 8. poate rapidul ala consuma 7 ca are turbina mai mica, de aceea si 86cp. tot mi se pare mult. da, la 90km/h consuma putin, 5,5-6. si la 1.4tsi e la fel.
-
eee, marţi, 24.06.2014 13:19
cred ca ar fi o idee sa fie specificat la motor/transmisie si la ce turatii sunt acei cai, ce cuplu are si la ce turatii, daca ar apare pe undeva si un grafic cu plaja de cuplu si turatii, suprapuse, as avea certitudinea ca citesc un site de informare auto. Bine ca are 105 cp si 4.5 stele, ma simt complet informat. Sa ma duc acuma sa caut pe alte situri specificatiile?
-
Sebastian, marţi, 24.06.2014 13:26
@eee Chiar deasupra căsuţei în care ai scris comentariul se află un tabel cu datele tehnice ale versiunii testate de noi. Te invit să-l studiezi, vei găsi acolo toate răspunsurile solicitate. Cât despre graficul cu plaja de cuplu şi de turaţii, acesta nu este disponibil întotdeauna pentru fiecare motorizare în parte, iar reprezentanţii constructorilor nu ne pot furniza nici ei acest lucru.
-
Andy, marţi, 24.06.2014 13:43
Nu vreau sa fiu pricinos, insa mi-e greu de crezut ca intr-un trafic aglomerat ca cel din Bucuresti consuma doar 7.2 in conditiile in care aspirate de 1.4 si 100-110 cai consuma 11-12. Undeva pe la 8-9 trebuie sa fie consumul urban real in cazul aglomeratiei din Bucuresti. Masina imi place, are dotari moderne si arata bine insa sicer daca as avea de dat 25.000 de euro pe un break din clasa compacta m-as indrepta spre Civic Tourer 1.6 Sport MT care pe langa faptul ca are un design mai spectaculos si materiale mai bune la interior, are un consum mixt declarat de doar 3.9
-
Marian, marţi, 24.06.2014 22:56
Cred ca un Peugeot 308 break il face la cateva capitole, gen dimensiune portbagaj, design interior/exterior, dar cred ca nu se califica pentru comparativ din cauza ca nu are o combinatie motor/cutie automata in acest moment. Asteptam noile motoare tubo in 3 si poate si o cutie care sa poata tine pasul cu un dsg.
-
Andrei, miercuri, 25.06.2014 01:16
@ Sebastian nu va furnizeaza nici voua,dar cui atunci...daca nici specialistii nu au acces la date,cumparatorii din Romania cu atat mai putin...ar trebui ca macar voi sa faceti mai mult in privinta asta,sa aflati mai multe si sa puneti datele putin simplificate publicului larg,asta in caz ca doriti acest lucru,din imi pot da seama,majoritatea au interesul sa ne prosteasca/pacaleasca,in cazul in care pe unii dintre noi nu ne duce atat de mult capul ca pe "specialisti"....in Romania este un obicei sa se ia in ras cel mai putin stiutor si sa se profite de pe urma lui,in loc sa fie ajutat cel cu slabiciuni,indrumat si sprijinit catre "stiinta",asta ca "nici noi nu avem acces" nu exista in cazul unora care se ocupa numai de domeniul auto
-
razvanis, miercuri, 25.06.2014 11:10
In ecuatia consumului cea mai mare pondere o are soferul, fie ca e cutie automata sau manuala. Masinile pot dar daca soferii sunt incapabili degeaba visati consumuri.
-
And, miercuri, 25.06.2014 11:43
Oameni buni, demonstrez oricui si oricând ca rapidul de 86 si octavia 2 1.2 tsi, la 90 km/h consuma sub 5, chiar undeva la 4,5 se poate!!! Si incarcate normal...mediu,nu doar cu soferul. 6l/100 km consuma mers undeva la 120 km/h si cu un stil mai agresiv, daca depasesti intr-una ca idiotu.
-
@Marian, miercuri, 25.06.2014 12:22
308 e frumos? mi-e greata de el
-
vianu, miercuri, 25.06.2014 12:27
@And...pentru un motor de 86CP nu m-as lauda cu astfel de "performante". La vremea lui o fi fost o chestie, dar acum concurenta poate si mai bine. Iar preturile in curtea VAG sunt prohibitive... e bine ca tu esti multumit...pana la urma asta conteaza
-
sandu, miercuri, 25.06.2014 14:52
@And: nu te contrazice nimeni. noi vorbeam de viteza de croaziera de130km/h pe autostrada.
-
And, miercuri, 25.06.2014 15:20
@sandu. De acelasi lucru vorbesc si eu...
-
mog, luni, 30.06.2014 12:16
Marian: 308 are deja 2 motoare, car epoa hartie sunt peste ce are acum vag 1.0 THP 110cp si 1.2 THP 130cp. pe 308sw gasesti 1.2ul asta.
-
mog, luni, 30.06.2014 12:22
pardon, de ala de 1l nu sunt sigur, am citit intr`un articol ca il au, insa n`am gasit masina care sa vina cu el. ma mai documentez.
asta e problema cu motoarele turbo pe benzina. indiferent ca e logan, leon, golf, focus etc: "Pe autostradă, la 130 km/h, turometrul afişează 2.800 rpm, iar consumul se stabilizează la 8.1 litri la sută. În afara oraşului, consumul de carburant se stabilizează la şase litri la sută la o rulare în limitele normelor legale de viteză." masina nu e facuta pentru autostrada din pricina motorului. in rest masina costa asa mult ca are multe optionale.