
Interior
Automobilul este mic, dar interiorul este incredibil de spaţios. Pentru doar două persoane însă. Pentru că secretul acestui automobil constă în concepţia sa. A fost gândit de la bun început ca mijloc de locomoţie urbană pentru maxim două persoane. Pentru a le crea un habitaclu spaţios, inginerii au folosit soluţii diferite faţă de cele ale unui automobil convenţional. Motorul este amplasat în spate sub planşeul micul portbagaj. Este practic invizibil şi eliberează astfel mult spaţiu. Puterea este trimisă tot către puntea spate. Habitaclul astfel obţinut este suficient de spaţios pentru doi ocupanţi. Iar în versiunea Cabrio putem înlătura plafonul şi senzaţia şi mai plăcută.
Nu prea există însă spaţii de depozitare pentru sticle sau doze de băuturi. Iar portbagajul este mai dificil de accesat la versiunea cabrio deoarece capacul are doar o singură parte, care se deschide în jos. La variante coupe, luneta se deschide separat pentru un acces mai bun, dar la cabrio acest lucru nu mai este posibil din cauza sistemului de decapotare. Volumul portbagajului este de 220 litri, suficienţi pentru cumpărăturile săptămânale de la supermarket.
O bilă neagră pentru materialele utilizate, care - deşi îmbunătăţite faţă de generaţiile anterioare - rămân de o calitate nedemnă de o maşină care se vrea premium. E "boala" asumată de constructor şi de fani.
Tre sa fi nebun sa dai 21000 de euro pe asa ceva.