
Tinuta de drum
Deşi este un automobil de oraş, inginerii mărcii au preferat mereu o suspensie fermă pentru modelul Smart ForTwo. Poate prea fermă, iar în combinaţie cu ampatamentul scurt poate dăuna confortului celui de la volan. Am mers mult cu un Smart Fortwo din 2002 şi apoi diverse modele din ce în ce mai noi. Cel din fotografii, Cabrioletul model 2012, este cel mai confortabil de până acum, dar suspensia este în continuare prea rigidă. Acest lucru ajută mult ţinuta de drum, dar dăunează rinichilor şi coloanei vertebrale.
Pentru cei care doresc, Smart-ul poate fi condus şi în stil sportiv, păstrând bineînţeles proporţiile. Faptul că este mic, uşor şi are o suspensie fermă îl face perfect pentru strecuratul prin oraşele aglomerate. În plus, Smart Fortwo mai are un atu: este mult mai îngust faţă de un automobil normal şi poate încăpea cu uşuriţă pe o jumătate de bandă de rulare. Iar parcarea este o joacă de copil datorită celor 2.7 metri lungime. Încape în aproape orice jumătate de loc de parcare și este imposibil să nu găsești un loc unde să îl parchezi chiar și în cele mai aglomerate zone ale orașului.
Tre sa fi nebun sa dai 21000 de euro pe asa ceva.