Tehnologie
Smart Fortwo se ridică la nivelul aşteptărilor tale în materie de tehnologie dacă eşti obişnuit cu maşini care au văzut lumina pieţei europene acum 3-4-5 ani. Dacă ştii însă care e ritmul în care constructorii auto adaugă elemente hi-tech pe modelele lor, s-ar putea să ţi se pară că marca germană a rămas în urmă. Fie vorba între noi, însă, lucrul ăsta e normal atât timp cât a treia generaţie Smart Fortwo îşi aşteaptă lansarea după colţul acestei veri.
Pe parcursul acestei a doua generaţii, Smart a mai îmbunătăţit oferta tehnologică de la bord, însă doar pentru a face prezenţa. Da, avem display central cu conexiune Bluetooth şi navigaţie, dar toate sunt arhaice în epoca în care iPhone-ul şi Retina Display ne-au obişnuit cu o calitate grafică de top. Şi nu sunt departe dacă spun că display-ul touch de pe Sandero şi Logan e ceva mai bine legat decât cel de pe Fortwo.
La fel, sistemul audio e sub ceea ce aştepţi de la o maşină, indiferent de dimensiuni, caracteristici şi preţ. Mai ales că, în acest caz, vorbim de un model care se adresează tinerilor, deci oamenilor pentru care muzica e un mod de viaţă.
Iar astea sunt lucruri care te fac să-ţi dai seama că maşina asta nu e pentru ţara asta.
Ca să fim sinceri, însă, maşina noastră nu dispunea de multe alte pachete pe care Smart le oferă, drept dovadă stând butoanele golaşe de pe bord, semnalmentele eterne ale unei versiuni de bază.
raportat la pret, masina e "noaptea mintii". Sunt curios daca detinatorii de Smart din Roma (pt ca din ce am vazut acolo una din 4 masini e Smat, si o zic ca pe un lucru foarte bun ) au platit preturi similare.