Interior
Habitaclul lui SsangYong Rexton facelift nu arată la fel de modern sau de reuşit precum xteriorul. Volanul este similar cu ceea ce găseam în gama SssangYong în 2007, materialele de la bord sunt slabe din punct de vedere calitatativ, iar felul în care arată bordul aminteşte de SUV-urile de acum zece ani. SUV-urile ieftine de acum zece ani.
Pe hârtie, maşina anunţă numeroase dotări la interior, dar creatorii săi au uitat de două elemente cheie. Pe lângă computerul de bord lipsă, Rexton încă are o cheie fizică în formatul clasic. Ca să nu vorbim despre lipsa unui sistem multimedia modern, chiar dacă aceast element poate fi justificat până la urmă de preţul redus al lui Rexton.
Materialele de la bord şi finisajele nu au o calitate impresionantă, pielea de pe scaune lăsând impresia că este cel mai scump şi de calitate element al habitaclului. Fie că vorbim de butoanele de la interior, de consola centrală sau de feţele de uşi, nu avem senzaţia de calitate pe care o aşteptam de la un automobil al anului 2013.
Pe de altă parte, poziţia la volan este clasică pentru un SUV, în timp ce comenzile au o amplasare ergonomică. Spaţiul de la bord este suficient pentru cinci pasageri, însă cele şapte locuri din fişa tehnică există doar în visele inginerilor care au amplasat scaune în portbagaj. Nu de alta, dar nu există spaţiu pentru gambele ocupanţilor acestor locuri, şezutul fiind amplasat direct pe podea. Nici ipoteza locurilor pentru copii nu funcţionează, cele două scaune nefiind dotate cu sistem de ancorare Isofix.
În formatul cu cinci locuri, portbagajul anunţă 680 de litri, o valoare bună în segment.
Acesta este cel mai mic punctaj din toate testele de pe Automarket? Totusi, masina nu cred ca e chiar asa de rea. Pare destul de capabila in off-road, spatioasa, si nici design-ul nu mai e la fel de oribil ca la modelele mai vechi.