Calitate / Pret
Lucrul pe care SsangYong Rexton W îl face bine este că reuşeşte să fie un automobil ieftin. Foarte ieftin. Cea mai ieftină versiune pleacă de la 21.990 euro cu TVA inclus, în timp ce versiunea de top, testată de noi, pleacă de la 27.500 euro cu TVA inclus. Exemplarul din imaginile alăturate costă 30.200 euro cu toate taxele, având ca dotări opţionale transmisia automată şi trapa electrică. Pentru încă 1.000 de euro, cei de la SsangYong oferă un sistem de navigaţie Kenwood cu harta completă a Uniunii Europene.
Cel mai apropiat competitor este Nissan Pathfinder, model care pleacă de la 38.200 euro cu TVA inclus. Versiunea entry-level în gama Volkswagen Touareg pleacă de la 41.500 euro cu TVA inclus, în timp ce un Toyota Land Cruiser pleacă de la 52.000 euro.
Singurii inamici adevăraţi ai lui Rexton sunt SUV-urile de segment C, aceste modele având interioare de calitate superioară, motoare mai eficiente şi mai performante şi o imagine de marcă mai bună. Dar diferenţe între acestea şi Rexton vin la nivelul ampatamentului, al spaţiului interior, al volumului portbagajului şi la cele şapte locuri anunţate pe hârtie de propunerea celor de la SsangYong. În plus, modelul din Coreea de Sud mai are un as în mânecă, deseori ignorat în România: capacitate de tractare de 2.600 kilograme.
Acesta este cel mai mic punctaj din toate testele de pe Automarket? Totusi, masina nu cred ca e chiar asa de rea. Pare destul de capabila in off-road, spatioasa, si nici design-ul nu mai e la fel de oribil ca la modelele mai vechi.