Interior
Interiorul lui S-Cross este mai spaţios decât pare la prima vedere. Este prima impresie pe care ţi-o dă maşina după câteva minute la bord. Atât în faţă, cât şi pe bancheta din spate este loc suficient, mai mult decât trădează dimensiunile exterioare. Modelul testat de noi a venit în echiparea Elegance Top, nivelul cel mai înalt atunci când vine vorba de dotări. Tapiţeria din piele este primul lucru pe care îl remarci la interior, alături de imensa trapă de sticlă cu parasolar acţionat electric. Climatizarea este automată şi are două zone de temperatură, iar accesul se face cu ajutorul cheii inteligente cu telecomandă. Scaunele faţă sunt încălzite, iar butoanele sunt amplasate la vedere lângă schimbătorul de viteze şi sunt de modă veche. Adică odată apăsat, rămâne apăsat chiar şi dacă oprim motorul.
Partea mai puţin plăcută este atmosfera destul de austeră, plasticul unor butoane putând fi de o calitate mai bună. De asemenea, display-ul pentru sistemul audio pare de acum o generaţie. Pentru bagaje, portbagajul este uşor de accesat prin hayonul amplu şi oferă 440 litri inteligent compartimentaţi cu o podea dublă. Volumul este peste media segmentului, singurul model cu un portbagaj mai mare fiind Dacia Duster.
am trait ca s-o aud si pe asta: Dacia Duster e cel mai rapid model din segment