Design
Alfa Romeo a știut întotdeauna cum să deseneze mașini care să placă oricui. Sigur, au mai fost excepții controversate de-a lungul timpului, dar marea majoritate a modelelor lansate de producătorul italian de-a lungul a celor peste 100 de ani de tradiție în industria auto a fost compusă din frumuseți răvășitoare. Tonale aderă acestor principii și înglobează elemente familiare de la predecesorii săi.
Partea frontală e în continuare dominată de grila tradițională Alfa Romeo, ceea ce înseamnă că ne uităm la încă un model cu numărul de înmatriculare atașat pe o parte. Farurile au și ele un design familiar, cu trei elemente optice pe post de lumini de rulare pe timp de zi, care arată ca o reinterpretare a designului lui SZ, combinat cu ceva inspirație bavareză. Dacă BMW nu mai vrea să folosească Angel Eyes, aparent, alții nu au nicio problemă cu asta.
Partea din spate are și ea același număr de elemente optice pe fiecare parte. Aici, parcă ai niște influențe de Brera. Avem o bară luminoasă care leagă cele două stopuri, precum și o bară spate fără evacuări clasice, adaptate la caracterul hibrid al mașinii.
Jantele cu dimensiuni de la 17 la 20 de inch, cu design inspirat de rotițele de telefon de odinioară, completează un pachet vizual impresionant.
Urâtă din față.