4.6
de Constantin Ciobanu, Foto: Mihai Dăscălescu, joi, 29 aprilie

British overdose

Pe la mine pe la Moldova, o vorbă spune... “Geacă de piele am, oleacă di bataie știu...”. Cam de pe aici aș începe acest review. Volanul nu-mi este chiar așa străin, dar să bravez inutil și să spun că m-am dus la întâlnirea cu 725 de cai putere cu dezinvoltura unui pui de căprioară care atacă florile dintr-o poieniță... NU!

Ba chiar am avut o ușoară teamă și mult respect.

Unde mai pui că ziua la volanul lui DBS Superleggera Volante a început pe o ploaie rece. Ba pe alocuri, la 2 grade Celsius, vremea arunca și fulgi înecați pe parbriz. Să nu mai spun că puntea spate se lăuda cu niște Pirelli P Zero 305/30 R21 care nu erau la prima întâlnire cu cei 900 Nm, proprietatea unui V12 bi-turbo ascuns sub o bucată de carbon undeva după puntea față.

Așadar, vă puteți imagina că mi-am exersat puțin musculatura anumitor zone ale corpului.

  • Mac&Mas, vineri, 30.04.2021 09:04

    Da!!!In sfarsit,un test super tare cu o masina normala,ma rog,scumpa dar normala.Mi se facuse asa lehamite de toate electricele de pana acum ca pana si aspiratorul l-am pornit zilele trecute cu dopurile infipte bine in urechi.Cafeaua am rasnit-o manual azi de dimineata din acelasi motiv.

  • M.cu aprindere prin impingere, vineri, 30.04.2021 09:28

    Am ajuns sa ne bucuram la teste cu masini "normale" chiar daca ele costa 300 000euro. Un test foarte tare,foarte bine scris,pacat ca proportia a ajuns sa fie un test cu o masina normala la 10 teste cu electrocasnicele pe baterii.

  • ds, vineri, 30.04.2021 10:12

    Cele 5 stele de la consum ar fi trebuit puse cu ghilimelele de rigoare :)))

  • Văru’ lu’ Netam, vineri, 30.04.2021 10:36

    Să mă ierte Dumnezeu, că-i Vinerea Mare, dar m-am amuzat bine datorită umorului de calitate remarcat mai sus. Altfel, viaţa pare o vineri neagră de colo până colo.

  • mircea badea, sâmbătă, 01.05.2021 01:50

    cam banala la aspect, botul prea cascat..mai e si turbo..nimic electric..saracie...

  • andrei, sâmbătă, 01.05.2021 10:03

    Magnifica! Totusi, as fi asteptat macar jumatate de pagina despre sunetele motorului si al evacuarii, nu de alta, dar un V12 este o simfonie pe care niciun afon electrificat nu poate sau vrea sa o inteleaga.

  • netam-nissan, marţi, 04.05.2021 09:49

    cu zvâc și haios scris testu (unica cârcoteală e că se scrie ante- și nu anticameră - vedeți c-am devenit mai cult la cap), dar sincer 31.200 ar fi maximumul pe care l-aș decarta pentru o caroserie scârțo-britanică cu motor nemțesc și nume macaronăresc de fierarii neferos pe la capote. OMG și neoanele alea aiurea înfipte-n faruri..mai bine le făceau cu fitil+acetilenă cacând derapezi în giratorii să iei și foc, și daună cu despăgubire totală + spectacol incendiar pe iutub, feisbucks și instakilogram. de fapt realitatea e mai oloagă ca visele și mai handicapată ca mine fincă banca mi-a zis ieri că limita mea de credit e de 3.120 € luați pe 31,2 ani. mai aștept deci o Dachina Spring V12 la 13 miare sau mai exact cu baterie 12V.

  • netam-nissan, marţi, 04.05.2021 10:11

    P.S. repede vă rog să-mi zică cineva unde-i șourumul Aston Martin că DBS costă văd doar 219 € la rubrica AM mașini noi. au scăpat și băbuțele pricăjite că nu-mi mai finanțează cu zeze miare Springelectrica din TVA-ul lor statu nostru progresvist.

  • Iulian, duminică, 06.06.2021 11:52

    Atât de frumos exprimate trăirile! Un articol care m-a pe suflet, bravo! Super creație