Calitate / Pret
Fișa de produs începe destul de sec. Culoare exterioară: portocaliu Cosmos. Interior: negru. Preț de bază cu taxe incluse: 219.000 euro. Dacă ai un mouse competent și ai curaj să derulezi până la finalul acestei fișe, vei descoperi că se termină la 302.000 euro. Ce s-a întâmplat până aici? Vreo 80.000 euro fiind opționale.
Ajustarea electrică a suportului lateral oferit de scaunele față costă suplimentar 690 euro, tapițeria de piele Metallics Black costă 4.850 euro, iar pentru a avea aceeași mochetă la interior și-n portbagaj mai trebuie să plătești 410 euro. Aici vorbim despre mocheta din portbagaj, pentru că cea de la interior costă și ea 1.380 euro.
Revin puțin la scaune, pentru că am uitat să menționez că masajul și ventilația mai înseamnă 1.380 euro. Cusăturile? 2.080 euro. Volanul sport, 4.150 euro. Este destul de grea și viața asta de milionar.
Cu toate acestea, este unul dintre cele mai ieftine modele din această zonă rarefiată, a modelelor de peste 700 CP. Dar risc să alunec ușor spre ridicol analizând prețul unor astfel de creații. Achiziția unui Aston Martin, Ferrari sau McLaren sunt decizii guvernate de afect. Da, pot fi și investiții în speranța că viitorul va aduce o creștere a valorii.
DBS Superleggera Volante are potențialul unui model-investiție. Este un Gran Turismo analog, dacă îl pot caracteriza astfel. La un ”buton distanță” ești la volanul a 725 CP și 900 Nm, unde singura cenzură vine de la maturitatea celui de la volan.
Da!!!In sfarsit,un test super tare cu o masina normala,ma rog,scumpa dar normala.Mi se facuse asa lehamite de toate electricele de pana acum ca pana si aspiratorul l-am pornit zilele trecute cu dopurile infipte bine in urechi.Cafeaua am rasnit-o manual azi de dimineata din acelasi motiv.