Calitate / Pret

5.0

Fișa de produs începe destul de sec. Culoare exterioară: portocaliu Cosmos. Interior: negru. Preț de bază cu taxe incluse: 219.000 euro. Dacă ai un mouse competent și ai curaj să derulezi până la finalul acestei fișe, vei descoperi că se termină la 302.000 euro. Ce s-a întâmplat până aici? Vreo 80.000 euro fiind opționale.

Ajustarea electrică a suportului lateral oferit de scaunele față costă suplimentar 690 euro, tapițeria de piele Metallics Black costă 4.850 euro, iar pentru a avea aceeași mochetă la interior și-n portbagaj mai trebuie să plătești 410 euro. Aici vorbim despre mocheta din portbagaj, pentru că cea de la interior costă și ea 1.380 euro.

Revin puțin la scaune, pentru că am uitat să menționez că masajul și ventilația mai înseamnă 1.380 euro. Cusăturile? 2.080 euro. Volanul sport, 4.150 euro. Este destul de grea și viața asta de milionar.

Cu toate acestea, este unul dintre cele mai ieftine modele din această zonă rarefiată, a modelelor de peste 700 CP. Dar risc să alunec ușor spre ridicol analizând prețul unor astfel de creații. Achiziția unui Aston Martin, Ferrari sau McLaren sunt decizii guvernate de afect. Da, pot fi și investiții în speranța că viitorul va aduce o creștere a valorii.

DBS Superleggera Volante are potențialul unui model-investiție. Este un Gran Turismo analog, dacă îl pot caracteriza astfel. La un ”buton distanță” ești la volanul a 725 CP și 900 Nm, unde singura cenzură vine de la maturitatea celui de la volan.

 

  • Mac&Mas, vineri, 30.04.2021 09:04

    Da!!!In sfarsit,un test super tare cu o masina normala,ma rog,scumpa dar normala.Mi se facuse asa lehamite de toate electricele de pana acum ca pana si aspiratorul l-am pornit zilele trecute cu dopurile infipte bine in urechi.Cafeaua am rasnit-o manual azi de dimineata din acelasi motiv.

  • M.cu aprindere prin impingere, vineri, 30.04.2021 09:28

    Am ajuns sa ne bucuram la teste cu masini "normale" chiar daca ele costa 300 000euro. Un test foarte tare,foarte bine scris,pacat ca proportia a ajuns sa fie un test cu o masina normala la 10 teste cu electrocasnicele pe baterii.

  • ds, vineri, 30.04.2021 10:12

    Cele 5 stele de la consum ar fi trebuit puse cu ghilimelele de rigoare :)))

  • Văru’ lu’ Netam, vineri, 30.04.2021 10:36

    Să mă ierte Dumnezeu, că-i Vinerea Mare, dar m-am amuzat bine datorită umorului de calitate remarcat mai sus. Altfel, viaţa pare o vineri neagră de colo până colo.

  • mircea badea, sâmbătă, 01.05.2021 01:50

    cam banala la aspect, botul prea cascat..mai e si turbo..nimic electric..saracie...

  • andrei, sâmbătă, 01.05.2021 10:03

    Magnifica! Totusi, as fi asteptat macar jumatate de pagina despre sunetele motorului si al evacuarii, nu de alta, dar un V12 este o simfonie pe care niciun afon electrificat nu poate sau vrea sa o inteleaga.

  • netam-nissan, marţi, 04.05.2021 09:49

    cu zvâc și haios scris testu (unica cârcoteală e că se scrie ante- și nu anticameră - vedeți c-am devenit mai cult la cap), dar sincer 31.200 ar fi maximumul pe care l-aș decarta pentru o caroserie scârțo-britanică cu motor nemțesc și nume macaronăresc de fierarii neferos pe la capote. OMG și neoanele alea aiurea înfipte-n faruri..mai bine le făceau cu fitil+acetilenă cacând derapezi în giratorii să iei și foc, și daună cu despăgubire totală + spectacol incendiar pe iutub, feisbucks și instakilogram. de fapt realitatea e mai oloagă ca visele și mai handicapată ca mine fincă banca mi-a zis ieri că limita mea de credit e de 3.120 € luați pe 31,2 ani. mai aștept deci o Dachina Spring V12 la 13 miare sau mai exact cu baterie 12V.

  • netam-nissan, marţi, 04.05.2021 10:11

    P.S. repede vă rog să-mi zică cineva unde-i șourumul Aston Martin că DBS costă văd doar 219 € la rubrica AM mașini noi. au scăpat și băbuțele pricăjite că nu-mi mai finanțează cu zeze miare Springelectrica din TVA-ul lor statu nostru progresvist.

  • Iulian, duminică, 06.06.2021 11:52

    Atât de frumos exprimate trăirile! Un articol care m-a pe suflet, bravo! Super creație