Design
Este o mașină frumoasă. Este un model care în ciuda declinării DBS Superleggera Volante și a întregului pachet de fibră de carbon care înnobilează exteriorul, păstrează o eleganță sobră. O linie curată, una care te provoacă să urmărești cu privirea pentru minute în șir spectacolul oferit de fluiditatea liniilor.
Versiunea Superleggera ar trebui să aducă o cură de slăbire. S-a încercat acest lucru, având în vedere că mai toate panourile caroseriei sunt realizate din fibră de carbon. Capota este o operă de artă, fiind realizată dintr-o singură piesă. Și ca să înțelegeți grija arătată de englezi, portierele nu au funcție soft-close, dar capota are.
Partea frontală este dominată de clasica grilă Aston Martin, doar că ceva mai mare decât în cazul altor modele. Spatele este ocupat de o evacuare monument, cu patru finale din titan. De fapt, tot sistemul de evacuare este realizat din titan.
Posteriorul este înnobilat de un difuzor dublu, inspirat din Formula 1, care la viteză maximă asigură o apăsare pe puntea spate de 180 de kilograme.
Da!!!In sfarsit,un test super tare cu o masina normala,ma rog,scumpa dar normala.Mi se facuse asa lehamite de toate electricele de pana acum ca pana si aspiratorul l-am pornit zilele trecute cu dopurile infipte bine in urechi.Cafeaua am rasnit-o manual azi de dimineata din acelasi motiv.