Design
Sunt anumiți lideri care nu vor să iasă în față. Preferă să conducă din umbră. Cam așa a fost dintotdeauna Audi A8. Nu a mizat pe un design exuberant, care să-l ajute să întoarcă privirile tuturor. A preferat cartea discreției, a sobrietății, mizând mai degrabă pe dimensiuni impozante.
Noua generație nu se abate de la această tendință, dar vine cu o serie de artificii de design, nu atât de evidente, dar extrem de spectaculoase. Mă refer aici la blocurile optice față, care pot fi echipate cu lumini Matrix, și la stopurile care beneficiază de tehnologia OLED.
În plus, așa cum am tot văzut în ultima vreme, A8 se aliniază tendinței de a uni stopurile cu o baghetă luminoasă. Pe lângă toate astea mai pui și semnalizarea dinamică pe care o știi deja și obții un adevărat spectacol luminos.
Altfel, designul este unul cât se poate de conservator, cu o grilă frontală care devine din ce în ce mai mare, de la generație la generație.
Aici sunt MASURATORI facute de AUTO-BILD Germania, NU Cifrele oficiale. Nu trebuie sa cunosti germana ca sa vezi masuratorile pentru acceleratii, consum samd http://www.autobild.de/artikel/audi-a8-mercedes-s-klasse-test-13198999.html O zi buna!