Păstrați liniștea!
În ultima vreme m-am intersectat atât de mult și frecvent cu BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S, încât aproape am uitat că Germania mai are un produs important în acest segment. În altă ordine de idei, ultima interacțiune cu un A8 s-a realizat la Salonul Auto de la Frankfurt, prin 2017, asta dacă nu mă trădează memoria, anul debutului actualei generații.
De regulă nu pot paria pe memoria mea, dar de această dată o fac pentru simplul fapt că nu voi uita cum m-a sechestrat mașina asta. Probabil, un jurnalist mai șugubăț, a activat protecția pentru copii în cazul portierelor spate. Și cam asta a fost. Am urcat pe banchetă, am închis portiera și preț de vreo 5 minute am mimat că aș fi interesat de multe detalii ale locurilor spate, pentru a nu trăda impotența de a deschide portiera.
Într-un final, hazardul care m-a sechestrat a contribuit și la evadarea mea. Și pentru că mi-am terminat acest intro ușor fad, zic să luăm la bani mărunți acest Audi A8 care în fișa tehnică promite că parcurge 100 km cu 2.7 litri de benzină.
O superlimuzina, greu de carcotit ceva, poate doar despre pret si oricum am carcoti degeaba, ca nu este pentru noi normalos, cum zice Kiro.