Design
Dacă ai mai văzut vreo mașină făcută pe platforma MEB a celor de la Volkswagen, e imposibil să nu obseri o similitudine a proporțiilor. Iar Q4 e-tron nu face excepție. Însă, modelul electric Audi are o identitate proprie.
Partea frontală este obturată aproape complet, pentru a face modelul mai aerodinamic. Chiar și așa, faimoasa grilă Singleframe este prezentă și îți spune imediat că ai de-a face cu un Audi. Și ea este plină. Pachetul S-Line adaugă câteva guri de admisie false tot în zona din față. Ele oferă un aspect mai agresiv.
Partea din spate este și ea simplă, dominată vizual de luminile LED ce se întind de pe o parte pe alta. Dacă e ceva la care Audi se pricepe, iluminarea este cu siguranță pe listă. De altfel, Q4 este prima mașină de producție din lume cu elemente DRL (LED-urile pentru rulare diurnă) configurabile. Practic, poți modifica designul semnăturii luminoase a farurilor doar accesând sistemul multimedia. Poți alege din patru modele puse la dispoziția ta. Asta dacă optezi pentru farurile Matrix LED, bineînțeles.
Pentru obiectivitate, la secțiunea "nu ne-a plăcut" ar fi trebuit trecut și lipsa camerei pentru mers înapoi și lipsa sistemului de acces fără cheie. Chestiuni surprinzătoare pentru pretențiile și prețul modelului.