Blitzkrieg
Evoluția forțată va fi întotdeauna întâmpinată de o forță de rezistență aproape la fel de puternică. E ca în manualul de fizică din gimnaziu, unde înveți despre efort și rezistența ce apare, inevitabil, în fața lui.
În acest moment, toți producătorii auto se uită cu deznădejde la modul în care experiența și avantajul lor competitiv cultivat în zeci de ani dispare peste orizontul electric, adus de cererea tot mai mare a clienților. Și a organismelor de mediu În astfel de situații, alianțe neobișnuite apar, colaborări la care nu te-ai fi așteptat răsar peste noapte, iar apartenența la cel mai mare grup din industrie se poate dovedi esențială.
Audi e cunoscut ca un producător inovator. De-a lungul ultimilor 40 de ani a adus multe premiere pe piață, uneori împins de la spate de rivalii săi tradiționali din Germania. Producătorul din Ingolstadt, la fel ca cei din Stuttgart sau Munchen, se vede acum în ipostaza de a inova aproape forțat în domeniul mașinilor electrice. La sfârșitul anului trecut, Audi dezvăluia prima sa mașină electrică cu propulsie spate.
De ce? Pentru că e bine să ai la dispoziție o platformă modulară electrică, concepută de la zero, care a costat aproape 40 de miliarde de euro.
Anul acesta, noul Audi Q4 e-tron a intrat oficial și pe piața din România, iar acest noul SUV compact complet electric va părea extrem de familiar pentru mulți oameni, mai ales pentru cei care urmăresc fenomenul îndeaproape.
Asta pentru că sub designul semnat de Marc Lichte se află aceeași platformă, aceleași baterii și aceleași motoare electrice ca pe modele precum Skoda Enyaq sau Volkswagen iD.4.
Așadar, haideți să ne ocupăm de atacul declanșat de Audi în segmentul SUV-urilor electrice premium. Rivalul lui Q4 e-tron este conaționalul Mercedes-Benz EQA.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE
Pentru obiectivitate, la secțiunea "nu ne-a plăcut" ar fi trebuit trecut și lipsa camerei pentru mers înapoi și lipsa sistemului de acces fără cheie. Chestiuni surprinzătoare pentru pretențiile și prețul modelului.