
Respect
Nu greșesc dacă spun că, în prezent, divizia BMW M are cel mai diversificat portofoliu de modele de la înființarea ei. Adică din luna mai 1972. Totul a început cu o echipă restrânsă, de 35 de angajați, care a avut un singur țel: să dezvolte mașina sport perfectă. Pură.
Prima capodoperă M a debutat șase ani mai târziu, iar numele său a răsunat atât pe șosele cât și pe circuite: BMW M1. Și ce succes a fost.
În epoca modernă, divizia de performanță a producătorului din Munchen a fost acuzată că și-a pierdut tocmai puritatea care a stat la baza ei. Modelele M au devenit mai grele, dar mai puternice, mai mari și, desigur, tot mai scumpe.
Însă există un model M, poate singurul, care este capabil să le închidă gura tuturor cârcotașilor. Mă refer aici la BMW M2. Dacă divizia din Garching ar fi muzeul Luvru, atunci M2 ar fi cu siguranță Mona Lisa.
Modelul bavarez a primit, în vara anului trecut, un facelift care a adus, printre altele, și mai multă putere pentru motorul de 3.0 litri de sub capotă. De fapt, asta este singura modificare notabilă.
Noi am condus un M2 facelift și nu unul obișnuit. Ci un exemplar garnisit cu toate componentele M Performance pe care le poți bifa. Cu alte cuvinte, Mona Lisa s-a transformat în Darth Vader. Și nu fac această comparație doar din cauza nuanței exterioare.
Înainte să trecem mai departe, îți propun să urmărești clipul pe care l-am pregătit pentru tine.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI






De la un M ma astept sa arate bine si in prezent, si peste 20 si peste 40 de ani. Mie modelul asta imi displace de cand a aparut, nu imi pot imagina ca peste 10-20 de ani va fi un clasic. Poate avea toata tehnologia din lume daca arata cum arata.