Design
Arma principală a lui Audi Q5 Sportback nu va fi, totuși, nici tehnologia OLED a stopurilor, nici sistemul audio Bang & Olufsen, nici sistemul hibrid, ci designul. Până la urmă, asta deosebește modelul Sportback de cel normal și asta va convinge clienții să îl cumpere și să suporte dezavantajele pe care le aduce un alt profil al acoperișului.
În partea frontală, Q5 și Q5 Sportback sunt identice, cu grila Audi Uniframe dominând atmosfera. Până și prizele false de aer ce adăpostesc luminile de ceață sunt identice. Diferențele între cele două modele sunt observabile doar din lateral și spate.
Începând de la stâlpul B, profilul lui Q5 Sportback e mai jos, coborând abrupt spre portbagaj, oferindu-i acea siluetă atât de râvnită de Coupe. Și hayonul e diferit, însă e interesant de notat faptul că, deși sunt poziționate la un alt unghi, stopurile au același design per total, inclusiv cele opționale, cu tehnologie OLED. Spatele masiv va face roțile mici să pară minuscule, iar recomandarea mea ar fi să încercați să achiziționați cel puțin varianta de 20 inch, pentru a oferi echilibru siluetei mașinii.
Indiferent de versiunea pe care o va cumpăra clientul final, este clar că Audi Q5 Sportback va fi o alegere emoțională, iar asta înseamnă ca cei ce îl vor lua acasă o vor face cu toată inima, fără a fi nevoie de explicații suplimentare.
Eu ii vad drept concurenti - e drept nu la fel de prezentabili dpdv al luxului si pe urmatorii: - HYUNDAI Tucson PHEV AWD - de la cca. 46.000 Euro - PEUGEOT 3008 PHEV AWD - de la putin peste 46.000 Euro - OPEL Grandland X AWD - de la cca. 46.000 Euro - TOYOTA RAV4 PHEV AWD - anuntat deja ca disponibil, in Grecia, de la 50.950 Euro As fi fost foarte curios daca RENAULT ar fi putut scoate o Arkana PHEV AWD - la ce pret ar fi reusit sa puna pe piata un asemenea model... MULT SUCCES AUDI!!!