Tinuta de drum

4.0

Accelerațiile în linie dreaptă nu sunt deloc o problemă. Nici nu avea cum să fie altfel, având în vedere cei 387 de cai putere de care dispune.

Pe viraje, situația este puțin diferită. Direcția este precisă, iar roțile nu duc lipsă de aderență, dar mașinii parcă îi lipsește acea "scânteie". Te simți ca un spectator la tot ceea ce se întâmplă.

În oraș, mai ales pe străzi înguste, emoțiile sunt destul de mari, având în vedere gabaritul mașinii. Din fericire, armata de senzori nu te lasă să greșești.

La drum întins, Audi Q6 e-tron strălucește cu adevărat, mai ales dacă bifezi suspensia pneumatică adaptivă. Face parte dintr-un pachet care costă 6.260 de euro, dar merită fiecare eurocent. Este foarte confortabilă și simți ca și cum ai pluti peste toate imperfecțiunile asfaltului.

Jantele de 21 de inch afectează confortul, în special atunci când treci peste liniile de tramvai. Dar, până la urmă, te aștepți la acest comportament.

  • ds, marţi, 15.10.2024 10:38

    Chestia asta cu renunțarea la butoanele fizice și transferul funcțiilor lor pe ecran mi se pare o alegere foarte proastă din partea fabricanților. Practic la butoanele fizice te duci cu mâna direct la locul respectiv fără să fie nevoie să-ți abați privirea, la varianta touch screen, oricât ai fi de obișnuit cu poziția, tot te duci cu privirea sau, mai rău, trebuie să cauți în meniu. De exemplu, la un Volvo xc 60 pentru dezactivare start/stop trebuie să intri în vreo două meniuri, ori nu mi se pare normal să fie așa. În rest... chiar scumpă. Să zicem că la 104.000 prefer un Lexus RX 500 f sport, 2.4 hybrid. Altă viață! Și mai rămân și cu 2000 în buzunar.

  • dan_grc, marţi, 15.10.2024 11:44

    Până acum ceva ani nu exista Audi de 100k unde calitatea anumitor materiale sa nu fie ce trebuie, spor la vânzări.

  • :))), marţi, 15.10.2024 12:20

    Fix cu EQB concureaza acest Q6 E-tron. :))))) Cat despre masina in sine... sunt sigur ca (inca) un model de 75.000+ de euro era fix ce ii lipsea pietei de electrice. Doar cu atat pot sa vina sefii aia cu salarii anuale de milioane de euro?

  • recesiune, marţi, 15.10.2024 13:26

    s.a ajuns la o nesimtire obscena a preturilor, pana acum vreo 5 ani +100k era rezervat pt masini excentrice sau de performanta, acum e pt modele care se vor de familie.. probabil pt ca trebuie bani de la toata familia ca sa ti.o cumperi...

  • deputy, marţi, 15.10.2024 15:22

    Nava spatiala cu bord de VW la care au agaugat cateva tablete in plus. cool. de pret nici nu trb sa mai vb....este spatial de-a dreptul!

  • Matei_cel_nou, marţi, 15.10.2024 20:35

    Și inflația a fost grosolană în ultimii 5 ani, și veniturile au crescut. Cel puțin în zona căreia i se adresează masina asta.

  • aha, miercuri, 16.10.2024 09:20

    Nava spatiala? Mai degraba DOA.

  • DanG, miercuri, 16.10.2024 13:40

    @DanGRC Pana cum cativa ani nu gaseai materiale proaste pe A4, ce sa mai vorbim de AUDI-uri de 100000 Euro :-) Shrinkflation in toata regula, platesti mai mult si primesti mai putin. Subscriu la ce scriu cei de mai sus, fix de asta avea nevoie piata in acest moment: un SUV electric de 100000 euro care isi pierde 50% din valoare intr-un an de zile.

  • Matei_cel_nou, miercuri, 16.10.2024 14:30

    Dacă își pierde 50% din valoare într-un an îmi iau și eu. Am dat 50k pe mașina mea, nouă, ce-i drept. Reality check: nu-și pierde 50% din valoare într-un an și asta se poate demonstra ușor. Dacă exagerezi în halul asta nu faci decât sa îți subminezi propriul argument