Tinuta de drum
Accelerațiile în linie dreaptă nu sunt deloc o problemă. Nici nu avea cum să fie altfel, având în vedere cei 387 de cai putere de care dispune.
Pe viraje, situația este puțin diferită. Direcția este precisă, iar roțile nu duc lipsă de aderență, dar mașinii parcă îi lipsește acea "scânteie". Te simți ca un spectator la tot ceea ce se întâmplă.
În oraș, mai ales pe străzi înguste, emoțiile sunt destul de mari, având în vedere gabaritul mașinii. Din fericire, armata de senzori nu te lasă să greșești.
La drum întins, Audi Q6 e-tron strălucește cu adevărat, mai ales dacă bifezi suspensia pneumatică adaptivă. Face parte dintr-un pachet care costă 6.260 de euro, dar merită fiecare eurocent. Este foarte confortabilă și simți ca și cum ai pluti peste toate imperfecțiunile asfaltului.
Jantele de 21 de inch afectează confortul, în special atunci când treci peste liniile de tramvai. Dar, până la urmă, te aștepți la acest comportament.
Chestia asta cu renunțarea la butoanele fizice și transferul funcțiilor lor pe ecran mi se pare o alegere foarte proastă din partea fabricanților. Practic la butoanele fizice te duci cu mâna direct la locul respectiv fără să fie nevoie să-ți abați privirea, la varianta touch screen, oricât ai fi de obișnuit cu poziția, tot te duci cu privirea sau, mai rău, trebuie să cauți în meniu. De exemplu, la un Volvo xc 60 pentru dezactivare start/stop trebuie să intri în vreo două meniuri, ori nu mi se pare normal să fie așa. În rest... chiar scumpă. Să zicem că la 104.000 prefer un Lexus RX 500 f sport, 2.4 hybrid. Altă viață! Și mai rămân și cu 2000 în buzunar.