Design
Design-ul unei mașini este subiectiv. Audi Q6 e-tron mizează pe un design fluid, fără prea multe linii drepte. În partea frontală ai o grilă Singleframe, închisă, jantele au dimensiuni cuprinse între 18 și 21 de inch, iar numele modelului îl regăsești, inscripționat cu laser, pe montantul B. Ca la fratele mai mare Q8 e-tron.
Stopurile sunt unite de o bandă LED, iar în partea inferioară a spoilerului spate este prezent un difuzor de aer discret.
Ca dimensiuni, vorbim despre o mașină cu o lungime de 4.771 milimetri, o lățime de 2.139 milimetri, o înălțime de 1.648 mm și un ampatament de 2.899 mm. Coeficientul aerodinamic este foarte bun: 0.28.
Paleta de culori exterioare este generoasă și include 8 nuanțe. Cea pe care o poți admira în imaginile alăturate se numește Albastru Plasma Metallic.
Chestia asta cu renunțarea la butoanele fizice și transferul funcțiilor lor pe ecran mi se pare o alegere foarte proastă din partea fabricanților. Practic la butoanele fizice te duci cu mâna direct la locul respectiv fără să fie nevoie să-ți abați privirea, la varianta touch screen, oricât ai fi de obișnuit cu poziția, tot te duci cu privirea sau, mai rău, trebuie să cauți în meniu. De exemplu, la un Volvo xc 60 pentru dezactivare start/stop trebuie să intri în vreo două meniuri, ori nu mi se pare normal să fie așa. În rest... chiar scumpă. Să zicem că la 104.000 prefer un Lexus RX 500 f sport, 2.4 hybrid. Altă viață! Și mai rămân și cu 2000 în buzunar.