Zona de confort
Era anul 2018 atunci când Audi decidea să aducă pe piață primul său model electric adevărat, de data asta sub forma unui SUV. Ce-i drept, compania din Ingolstadt mai încercase marea cu degetul înainte, cu o mașină care a apărut și în filmul Iron Man, un R8 electric, dar acelea au fost doar exerciții timide.
De data aceasta, Audi e-tron devenea un model adevărat, un „băiețel adevărat” cum spunea Pinocchio, și urma chiar să fie livrat către clienți în anul următor. Nici Audi nu sperase la popularitatea pe care avea să o atingă e-tron în anii următori, mai ales în țările scandinave.
Peste 150.000 de unități au fost vândute până la sfârșitul anului trecut, iar din 2023 e-tron a primit încă un upgrade. Poate nu unul convențional, ci unul de statut, fiind primit în gama lui Q8, cea mai luxoasă și avansată oferită de producătorul german când vine vorba de SUV-uri.
Așadar, de acum, modelul din Ingolstadt poartă numele complet „Audi Q8 e-tron”, o diferențiere făcută intenționat pentru a sublinia segmentul din care face parte SUV-ul electric. Dar se ridică e-tron la înălțimea noului său nume? Am plecat într-o călătorie de câteva zile la bordul lui pentru a afla.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE
Mno... buuuuun... Deci daca iei SUV sa te duci la Lidl si in jurul orasului, e ok Q8 ETron. La 100.000 de coco... e o afacere de vis. O sa se vanda ca pita calda. :)))