Perseverent
Chiar dacă, de ceva timp încoace, poți comanda un Audi Q8 electric, versiunea cu motoare termice nu se lasă dusă cu una cu două. Mai mult, în toamna anului trecut, cel mai mare SUV al constructorului din Ingolstadt a primit un facelift.
Modificările sunt mai degrabă minore, dar ajută Q8-ul termic să lupte mai îndeaproape cu rivalii din segment, îmbunătățiti și ei.
Până în 2026, Q8 e-tron și Q8 echipat cu motoare termice vor fi comercializate concomitent, așadar mai ai timp să optezi pentru un propulsor V6 de 3.0 litri care te unge pe suflet. După acest moment zero, acest agregat va fi doar un vis frumos în gama lui Q8.
Noi am testat un Audi Q8 facelift, în versiunea 55 TFSI, adică echipat chiar cu acest V6 de 3.0 litri, pe benzină. În rândurile următoare îți spunem cum se simte de volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video cuprinzător în care îți arătăm și cum se modifică semnătura luminoasă a farurilor și a stopurilor.
PREZENTAREA VIDEO A LUI AUDI Q8 FACELIFT
Imi place mult exteriorul. Are un design elegant - dinamic si proportii perfecte. Interiorul ar putea fi si el frumos daca nu ar exista atat negru peste tot: plastic negru lucios, display-uri cu culoarea dominanta negru si foarte putine alte elemente cromatice, butoane (atatea cate mai sunt) cu aspect negru lucios sau de sticla neagra etc. Ne putem imagina ca ar fi masina lui Vader din "Razboiul stelelor". Prin comparatie interiorul GLE-ului te incanta din toate punctele de vedere. Imi place ca motorul nu e zgomotos si se simte foarte rafinat, are un sunet frumos, fin, nu isteric ca altele, cum ar fi B58-ul de la BMW. Care B58 insa e mai bun tehnic vorbind, si ca putere / dinamica si ca economie de carburant decat acest EA839, destul de domol ca livrare a puterii, dar cu consum cam prea mare, chiar si pentru un benzinar din aceasta clasa. Deci ca intotdeauna, avantaje si dezavantaje.